Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Er zijn nog steeds helaas lokale omroepen die de regionale omroepen doorprikken. Ik vind dit ether vervuiling. Wanneer ik wil gaan luisteren naar de regionale omroep dan stem ik daarop af en dan heb je een betere kwaliteit in het geluid.

Ooit was het zo dat de regionale omroepen de verplichting hadden om Radio 1 door te geven. In die tijd was Radio 1 nog niet via de FM te ontvangen. Dat vond ik dan wel een toegevoegde waarde hebben. In de regelgeving is het nu zo dat het aantrekkelijk is voor de lokale omroep om de regionale omroep door te prikken.

De lokale omroepen mogen de NPO (Nederlandse Publieke Omroep) ook als raamprogramma doorgeven. Ik denk dat dit meer toegevoegde waarde heeft dan een regionale omroepen. Zo mag je Fun X, Radio 5 Nostalgie, Radio 6, NPO Top 2000, en vele andere thema kanalen doorgeven!

Geplaatst

Dan is Radio 5 Nostalgia tenminste op FM te ontvangen en Radio 6 ook in de ether,

al is het maar een paar uur per dag.

Maar het leukste zou natuurlijk zijn, dat er eens lokale omroepen zouden komen, die dusdanig te pruimen zijn, dat

je er meerdere uren per dag naar zou kunnen luisteren.

Robin

• 2 weeks later...
Geplaatst

Vandaag weer een gesprek gehad met het commissariaat voor de media er zijn nog een paar hindernissen te nemen maar zoals het er nu uit ziet is Roulette 103 na 25 jaar nog dit jaar weer terug in de ether als regionaal commercieel radio station.Groetjes van H.Roos.

Geplaatst

Dan is Radio 5 Nostalgia tenminste op FM te ontvangen en Radio 6 ook in de ether,

al is het maar een paar uur per dag.

Maar het leukste zou natuurlijk zijn, dat er eens lokale omroepen zouden komen, die dusdanig te pruimen zijn, dat

je er meerdere uren per dag naar zou kunnen luisteren.

Robin

Inderdaad Robin,

Soms is het aardig hier maar soms ook met een groot "ik ben dj en ik ben zoooooooo goed".

Juul

Geplaatst

Vandaag weer een gesprek gehad met het commissariaat voor de media er zijn nog een paar hindernissen te nemen maar zoals het er nu uit ziet is Roulette 103 na 25 jaar nog dit jaar weer terug in de ether als regionaal commercieel radio station.Groetjes van H.Roos.

He????

ik hoor hier al jaren een Roulette op 106.6.

Uit de Bilt dacht ik.

Geplaatst

Dat klopt maar heeft niets te maken met het oude Roulette vandaar dat wij de naam Roulette 103 gaan gebruiken wij brengen zoveel mogelijk het oude roulette weer terug met veel mogelijk heden ook is het de bedoeling om evenementen rond zee zenders O.A. die van stichting Norderney Radio Extra Gold de forums het Radio cafe en het offshore radio (gaan we later dit jaar mee in gesprek als zij daar behoefte aan hebben)waar nu geen zender voor vrij is of tegen hoge kosten de zender daar geheel gratis beschikbaar voor testellen mogelijk heden genoeg nu we nog dit jaar weer een eigen zender hebben.Groetjes.

Geplaatst

Roulette is bij de oprichting in de Bilt wel opgezet door enkele oud medewerkers o.a. Peter Hofstra, Peter van Mourik.... maar zitten er schijnbaar niet meer.

Geplaatst

Wij hebben er nooit een probleem van gemaakt dat zij de naam Roulette gebruiken gaan we ook nu niet doen ik heb de heren van dat station zelfs nog nooit gezien of gesproken of er nog oud medewerkers van roulette 103 bij zitten zou ik niet weten.Ik ben niet zo als de meeste van die arrogante types die alles in de schoot kregen geworpen en waar veel personen die daar in het verleden alles voor hebben gedaan zelfs in het gevang hebben gezeten maar geen kans kregen aan de kant te laten staan iedereen die wil is welkom we gaan er hopelijk met iedereen die wil een ouderwets radio station van maken.Groetjes,

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6693
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    RADIOPIRAAT002
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.