Spring naar bijdragen

Stream er uit, word aan gewerkt (za 14.00 en 19.00)

Featured Replies

Geplaatst
  Citaat

Overschakeling naar top 40 , gerammel en stilte. Maar Ad is op de hoogte, dus het komt goed (haalt nu een hamer uit de garage... ;) )

nou hoop ik maar dat het een muzikale hamer is!

Geplaatst

volgens mij ligt de stream er weer uit 19:00

Geplaatst

Ja.. ik hoor ook enkel geruis.... ( 192radio wordt toch niet geboycot door ... en ... ?)

Geplaatst
  • Auteur
  Citaat

Ja.. ik hoor ook enkel geruis.... ( 192radio wordt toch niet geboycot door ... en ... ?)

Maar weer een belletje doen.... Ad heeft overwerk

Er loopt iets mis met de verwerking van de audio-files, hetzelfde als vanmiddag bij het instarten van de top 40. Ad is er nu mee bezig maar kan nog ff duren....

Geplaatst

Gelukkig doet 192TV het nog wel... maar ik wil Jan ook nog wel horen vanavond en anders hebben we volgende week de herhaling toch?

Geplaatst

Met de stream is niks mis.

Maar het is doodstil, de Amerikanen noemen het dead-air.

In zendertechniek zouden we zeggen wel draaggolf, geen modulatie.

Arme Ad, nog steeds in geveecht met zn computer, daar hadden we al discussies over in 2004 (828 reunie project)

Daar gaat je nederbeat, Jan, jammer.

Geplaatst
  • Auteur
  Citaat

Met de stream is niks mis.

Maar het is doodstil, de Amerikanen noemen het dead-air.

In zendertechniek zouden we zeggen wel draaggolf, geen modulatie.

Arme Ad, nog steeds in geveecht met zn computer, daar hadden we al discussies over in 2004 (828 reunie project)

Daar gaat je nederbeat, Jan, jammer.

In het ergste geval zet ik een file op wetransfer, maar ga er van uit dat Ad de zaak ergens anders poot, want de halve top 40 is vanmiddag ook weg gegaan....

HEEEEEEEEEEEE wat hoort ik daar??? Van Veen en de Nederbeatjingle! :D

Geplaatst

Yes...er komt weer geluid uit..... Dank aan Ad... ! En we kunnen gaan genieten van een uur Nederbeat ... !

Geplaatst

Volgens mij ging het vanmiddag met de top 40 ook niet geheel lekker..

Ach..

Geplaatst

Als de computer van Ad van voor de Borkum riff is, en de diesel gestookte server van de Norderney gered is, dan wordt het tijd voor actie!

St. Norderney blijft als u dat wilt!

Stort nu uw bijdrage op giro 240024!

;)

Geplaatst

inzameling voor computer onderdelen? wij zijn vrienden onder elkaar hier, er valt wel iets te regelen :-)

Geplaatst
  • Auteur
  Citaat

Als de computer van Ad van voor de Borkum riff is, en de diesel gestookte server van de Norderney gered is, dan wordt het tijd voor actie!

St. Norderney blijft als u dat wilt!

Stort nu uw bijdrage op giro 240024!

;)

Nu weet je waarom de st. Norderney de GESCHIEDENIS van de zeezender Veronica CV conserveert en bewaakt :D

Geplaatst
  Citaat

Ik heb er geen kijk op maar volgens mij moeten de computers vervangen worden.........

Welnee, bij mij draait het op stokoude computers met een gratis programma, nota bene door Ad indertijd aanbevolen.

Je moet een beetje logisch en konsekwent kunnen denken, anders gaan die computers geheel hun eigen weg.

Kan Ad alweer de zaak op afstand weer bedienen, anders zou dat het probleem kunnen zijn.

Geplaatst
  Citaat

Welnee, bij mij draait het op stokoude computers met een gratis programma, nota bene door Ad indertijd aanbevolen.

Je moet een beetje logisch en konsekwent kunnen denken, anders gaan die computers geheel hun eigen weg.

Kan Ad alweer de zaak op afstand weer bedienen, anders zou dat het probleem kunnen zijn.

Ja ze kunnen op afstand worden bedient.

Hij heeft het vorige week zelfs uit Zwitserland gedaan.........

Maar ja, Ad en computers hé?

Geplaatst
  Citaat

Maar ja, Ad en computers hé?

Ja, daar zijn nog herinneringen aan.

Heeft hij geen handig neefje of zo die dat voor hem kan doen, want dat schiet zo niet op.

Die kan het dan van afstand doen, en een beetje controleren en waar nodig corrigerend ingrijpen.

Geplaatst

Meestal zit de storing tussen de stoel en het toetsenbord..

Maarja, als die stoel vervolgens leeg is, begin dan maar eens te zoeken... :P

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.