Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wie zou er morgenavond de reunie vd kro over veronica voor mij op dvd willen opnemen?

Mijn dank is groot!

Wim

Ik heb de recorder ingesteld en hoop dat het lukt. Dan kopieer ik hem even voor je! Laat me even je adres weten via Pb.

Gr. Theo

Geplaatst

Je kunt ook gewoon even het programma Gemist Downloader op je computer zetten. Kun je de uitzending van De Reunie maandag via de link van uitzending gemist gewoon op je harde schijf zetten: http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/

Hans

Geplaatst

Lijkt me niet verstandig dit direct te doen. Even wachten is beter, anders kan het zo maar zijn dat de file er direct afgehaald wordt er en een tag aangehangen wordt zodat het altijd een probleem blijft om deze te plaatsen. Geduld is beter in dit geval.

Geplaatst

Ik ga er zelfs mijn allergie tegen Kamphues voor opzij zetten. Ik denk dat ik de Reunie voor het eerst uit ga zien.

Benieuwd naar de kijkcijfers en de reacties die binnenkomen bij de Stichting.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6673
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Wim Roelfsema
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.