Spring naar bijdragen

stranding filmpje

Featured Replies

Geplaatst

Vraag ik zag deze film op youtube:

Deze is aan het begin op genomen vanaf de duinen .

Nu zie ik zo rond 0'50 een antenne park in de duinen staan , was dit de antenne park van Scheveningen Radio?

Geplaatst
  • Auteur

Vraag ik zag deze film op youtube:

Deze is aan het begin op genomen vanaf de duinen .

Nu zie ik zo rond 0'50 een antenne park in de duinen staan , was dit de antenne park van Scheveningen Radio?

Geplaatst

Ik ben ca 2 jaar geleden nog eens terug geweest daar. Herkende het direct en ook waren er nog antennes.

Geen idee wie ze nu gebruikt?

Geplaatst

Ik ben ca 2 jaar geleden nog eens terug geweest daar. Herkende het direct en ook waren er nog antennes.

Geen idee wie ze nu gebruikt?

Geplaatst

Radio Scheveningen opereerde vanuit IJmuiden

Geplaatst

Geplaatst

Dat klopt, maar de antennes stonden (ook?) elders.

321729

Op de genoemde plek bij Scheveningen, zie foto, maar er werd ook gebruik gemaakt van Radio Kootwijk.

Geplaatst

Dat klopt, maar de antennes stonden (ook?) elders.

321729

Op de genoemde plek bij Scheveningen, zie foto, maar er werd ook gebruik gemaakt van Radio Kootwijk.

Geplaatst

Oja, dat is ook zo. Ik heb hier nog een DVD van Radio Scheveningen van oud medewerker en zendamateur. Zal die eens op het net zetten tzt.

Geplaatst

Oja, dat is ook zo. Ik heb hier nog een DVD van Radio Scheveningen van oud medewerker en zendamateur. Zal die eens op het net zetten tzt.

Geplaatst
  Citaat

Voor dat er misverstanden ontstaan: http://www.remeeus.eu/index.php/scheveningenradio/geschiedenis-van-scheveningen-radio.html

Rob V.

Geplaatst
  Citaat

Voor dat er misverstanden ontstaan: http://www.remeeus.eu/index.php/scheveningenradio/geschiedenis-van-scheveningen-radio.html

Rob V.

Geplaatst

Duidelijk verhaal!

Geplaatst

Duidelijk verhaal!

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.