Geplaatst 9 april 201410 jr. Citaat En ja, Juul, de heer Out verkocht zijn verkregen singles als nieuw in zijn winkel. In sommige hoesjes zat wel eens een stencil van de pl.mij met artiest-info. Grappig detail. Wanneer ik in het verleden rondsnuffelde op de tweedehands afdeling van Concerto (een platenzaak aan de Utrechtsestraat in Amsterdam), kwam ik weleens 'recensie-exemplaren' tegen, cd's die platenmaatschappijen hadden uitgedeeld aan popjournalisten e.d. Die recensenten hadden kennelijk de gewoonte hun overtollige cd's aan Concerto door te verkopen. Maar Rob pakte het dus anders aan: hij begon gewoon zelf een winkeltje... Paul
Geplaatst 9 april 201410 jr. Hoe zou Rob dat in zijn boekhouding hebben verantwoord ? Platen ingekocht voor 0 gulden en verkocht voor x gulden ....... Rien, die wel eens van zwart geld gehoord heeft, maar het nog nooit heeft gezien.
Geplaatst 9 april 201410 jr. Ik denk niet dat hij alléén gekregen platen verkocht, maar dat het een handeltje voor erbij was.. ;)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.