Spring naar bijdragen

De DikvoormekaarShow

Junebug

Aanbevolen berichten

Ik begon al even in een andere draad hierover.

De DVMK show dus. Als je het internet afstruint dan kom je verschillende info tegen over aantallen afleveringen.

De ene beweerd een complete verzameling te hebben van 320 afleveringen en de ander zegt dat er 518 zijn.

De lijst van 518 telt echter ook de herhalingen mee en de tv-afleveringen.

Als ik er van uitga dat het getal 518,minus de tv afleveringen en de herhalingen, het juiste zou moeten zijn dan zijn er dus zo'n 450

afleveringen.

Ikzelf ben in het bezit van zo'n 400 stuks, het gehele jaar 76 ontbreekt, dus dat zou kunnen kloppen.

Eind jaren 80 heb ik eens een advertentie gezet in de telegraaf. Maanden later kreeg ik ineens telefoon van een oudere

meneer uit denhaag en die zei me of ik interesse had om al zijn opnames te kopieeren. Toen er éénmaal internet was heb ik heel veel andere

afleveringen verkregen door steeds DIE opnames te ruilen. Overal kwamen afleveringen vandaan.

Tot op een zeker moment ik het een beetje 1-richtingsverkeer begon te vinden en ik er mee gestopt ben.

Tot van de week dus daar ik ineens op een advertentie stuit van iemand die voor 25euro de complete serie aanbiedt.

Na een beetje doorvragen blijkt hij er dus maar 300 te hebben.

Affijn, zijn er hier nog mensen die meer info hebben over de aantallen.

Misschien zijn er mensen die afleveringen missen o.i.d.

Grt. June

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Vincent, nu is mij ook duidelijk waarom ik destijds niets van 1976 heb bewaard.

Dacht eerst dat ik dat in beschonken toestand had geruimd maar dat zijn dus allemaal herhalingen in dat jaar.

Herhalingen + TVshows = 70

514-70 brengt mij dus op 444 unieke uitzendingen.

Dan mis ik er 50.

Ik weet even voldoende.

grt. June.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6627
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Exigone
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.