Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Toch wel even errug leuk: vandaag is het oorlogsdagboek dat mijn vader destijds bijhield, als echt boekje verschenen: De Toestand Bij Het Einde.

Mijn vader schreef net zo graag als ik en hij heeft in de oorlog een dagboek bijgehouden. Door onverklaarbare zaken is daarvan alleen het laatste deel bewaard gebleven: een schriftje dat van voor tot achter was vol geschreven.

Ik had er al een website aan gewijd, maar de hedendaagse techniek maakt het mogelijk professioneel zèlf uit te geven, zonder dat je je verplicht tot een minimum afname en zo.

En dus heb ik de website gestript en de stap gezet om er inderdaad een boekje van te maken. Compleet met ISBN, dus hagstikke echt. Was toch wel speciaal om daarvan het eerste exemplaar in handen te krijgen.

Kortom: pappa is alsnog auteur geworden ;-)

Voor geïnteresseerden: http://deel9.nl

Geplaatst

Een fijn eerbetoon voor je vader, een man met een gezin dat eigenlijk nooit over het verlies heen is gekomen. Het gezin heeft nu een vader die officieel een boek op zijn naam heeft. Dat had hij inderdaad eens moeten weten ...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6694
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Yoni
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.