Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• 3 months later...
Geplaatst

Hallo

Zou iemand dit weer opnieuw online willen zetten?

Ik heb namelijk problemen gehad met mijn harde schijf.

Alvast bedankt

Bryan

Back up niet gemaakt?

Levens gevaarlijk.

Geplaatst

is er nog meer van die dag of zelfs die week? want zoja dan zou ik dat heel graag willen hebben

gr niels

Ik zal komende dagen eens  kijken of ik in de gelegenheid ben de rest van de laatste twee dagen online te zetten. 

Geplaatst

Back up niet gemaakt?

Levens gevaarlijk.

Alles wat ik download, opneem e.d. zet ik direct op 2 identieke HD's voor het geval dat. Opnamen houd ik altijd twee weken op de oorspronkelijke harde schijf voor ik ze wis.

Geplaatst

Het was een diepe duik maar hier is 30-08-74 het is wel mg kwaliteit maar dat mag de pret niet drukken! :)

Please login or register to see this link.

Dank Ed, MG ?, dan zit er tenminste nieuws bij. Dat geeft een veel completer beeld.

Beter als een z.g. "studio-opname".

En dat nieuws hoort er toch ook bij?

In dit geval was het Marc van Amstel. ( bij 3-master die ik gedownload heb. )

Juul

Geplaatst

Dank Ed, MG ?, dan zit er tenminste nieuws bij. Dat geeft een veel completer beeld.

Beter als een z.g. "studio-opname".

En dat nieuws hoort er toch ook bij?

In dit geval was het Marc van Amstel. ( bij 3-master die ik gedownload heb. )

Juul

De opname  van de 31ste waren allemaal fm vandaar de mg vermelding. 

Vind het best leuke programma's. Ik verbleef in die tijd in Wijk aan Zee maar kon Veronica  in het revalidatie centrum gek genoeg niet zo goed ontvangen, dus dan maar Noordzee he! 

Geplaatst

Op zich is de drager of uitzend medium van secundair belang, het gaat om wat er wordt uitgezonden.

Maar ik ben het wel eens dat een opname van een uitzending interessanter is dan een studio opname, de commercials en het nieuws geven een totaal beeld.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Bedankt Powermusic voor 30 augustus, er zaten enkele shows bij die ik nog niet had! :)

Heeft iemand toevallig ook nog shows van 28 en 29 augustus?

Ik heb alleen Branding en Buitengaats van die dagen .....

Alvast hartelijk dank! 

• 4 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6645
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Eppo
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.