Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb eindelijk het singletje weer gevonden met daarop de tune van Floris, uitgevoerd door The Imperial Orchestra. Jeugdsentiment.

https://soundcloud.com/simonfex/tune-floris-door-the-imperial-orchestra-olv-julius-steffaro

SF

Geplaatst

Kijk da's leuk. Uit m'n jeugd!

Maar hoe kan ik dat downloaden? Dat moderne Sound Cloud gedoe.... "Dat was er niet in m'n jeugd.........."

En weet je wat? Eén van de producenten was Max Appelboom en hij was aandeelhouder van Veronica en had zelfs een programma.

Dank, Simon.

Geplaatst

Kijk da's leuk. Uit m'n jeugd!

Maar hoe kan ik dat downloaden? Dat moderne Sound Cloud gedoe.... "Dat was er niet in m'n jeugd.........."

En weet je wat? Eén van de producenten was Max Appelboom en hij was aandeelhouder van Veronica en had zelfs een programma.

Dank, Simon.

Dat moet nu wel kunnen, waarbij ik maar hoop dat ik geen nieuwe wet en regel overtreed...

Floris kan zo weer herhaald worden! Sindala (heette die man zo), was mijn held!

Simon

Geplaatst

Maar duidelijk niet de 'original version'. Die was van het Promenade-orkest. Luister maar eens naar het verschil:

https://www.youtube.com/watch?v=HhI2Slze4Ck

Paul

Geplaatst

Maar duidelijk niet de 'original version'. Die was van het Promenade-orkest. Luister maar eens naar het verschil:

https://www.youtube.com/watch?v=HhI2Slze4Ck

Paul

En dat is ook niet de orginele versie, want er is in de serie een begin en een eind tune van ieder rond de minuut lang, en het orkest is van Julius Stefaro.

Groet Nico

Geplaatst

En dat is ook niet de orginele versie, want er is in de serie een begin en een eind tune van ieder rond de minuut lang, en het orkest is van Julius Stefaro.

Groet Nico

Ik weet niet wat jij precies met 'originele versie' bedoelt, maar ik bedoel uiteraard het arrangement dat we allemaal kennen uit onze herinnering: namelijk dat van de tv-serie.

Paul

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6641
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Guillo
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.