Spring naar bijdragen

Mark in the dark (opnames gezocht)

Kaplaars

Aanbevolen berichten

Mark van den Akker is toch wel één van mijn radiohelden. Als scholier luisterde ik altijd laat in de nacht zijn programma op YORIN FM. Kwam daardoor geregeld te laat in de les ;-).

Zou graag weer eens wat uitzendingen terug luisteren, maar er is niet veel meer te vinden op het net. Alleen zijn allerlaatste uitzending kwam ik nog tegen. Ik begreep dat de man eerder ook te horen was op 538. Daar zijn uiteraard ook opnames van welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vincent,

De laatste uitzending is hier te vinden: http://radio.nl/images/markinthedark.mp3

Normaal was Mark wel wat vrolijker in z'n uitzendingen dan in dit fragment ;-). Maar dat is gelijk waarom ik dit altijd een mooi programma vond, het was pure radio, geen acteerwerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, prachtig fragment :-D!

Ik kon ook al niet zo heel veel vinden. Vond laatst wel de laatste uitzending van Stenders op Yorin. Die kan je hier downloaden: http://www.mediafire.com/download/vmbgeypk8vy8qbv/20060317-06u00-09u00-Stenders+Vroeg+Op-Rob+Stenders-Yorin+FM-%28Laatste+uitzending%29.mp3 Zou zelf ook wel graag meer fragmenten weer terugluisteren van Yorin :-).

Ik heb ergens nooit begrepen dat het niets werd met Yorin, 't was zeker een zender met veel potentie, en op gezette tijden écht anders dan de andere stations. Haakte alweer snel af bij CAZ! dat de boel overnam. Alleen de 'welcome to your weekend mix' bij CAZ! was wel cool. Luisterde oprecht graag naar Yorin. Mooie live-uitzendingen van Jensen en Stenders op locatie tijdens de Olympische spelen in Griekenland, en het EK in Portugal. Ik heb me ziek gelachen om Jensen met z'n telefoonterreur en de imitaties van bv. Bassie en René Froger (daar staan er nog heel veel van op YouTube). Ik denk dat vooral de muziekkeuze Yorin een beetje genekt heeft, dat was wel héél veel van hetzelfde. Hoobastank, Maroon 5 en Keane. Alhoewel Mark zich niet zoveel van het format aantrok ;-).

Klein kickje (kan volgens mij de eerdere post niet aanpassen), hier nog een uitzending van Mark:

http://services.creativum.nl/download/fokkers/Mark%20in%20the%20Dark%20-%2017%20augustus%202005.mp3

Nu heb ik er in elk geval al twee! ;-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mark van den Akker is toch wel één van mijn radiohelden. Als scholier luisterde ik altijd laat in de nacht zijn programma op YORIN FM. Kwam daardoor geregeld te laat in de les ;-).

Zou graag weer eens wat uitzendingen terug luisteren, maar er is niet veel meer te vinden op het net. Alleen zijn allerlaatste uitzending kwam ik nog tegen. Ik begreep dat de man eerder ook te horen was op 538. Daar zijn uiteraard ook opnames van welkom.

Zeker!

Mijn vrouw en ik luisterden er ook altijd met veel plezier naar.

Geweldig zoals hij radio kon (kan) maken, toen bij Yorin FM.

'Volgens mij reed hij in een 'lelijke eend',' vertelde hij eens in een uitzending...

Misschien heeft iemand nog iets van 'Mark'?

Alvast bedankt,

Hotel Amigo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 years later...
Op 9-5-2014 om 16:37 zei Robin Westhof:

Hier een uitzending van Yorin FM uit 2003.

24-12-03 Menno Barreveld 14.12-16.00

Please login or register to see this link.

(Dank aan "jepatrick"/?)

Robin

@Robin, zou je deze nogmaals beschikbaar willen stellen?

Onlangs is er nog een fragment van Mark op de radio geweest.

Hij kwam aan bod in 50 Jaar 3FM op KX Radio in de uitzending van 10 augustus.

Please login or register to see this link.

Even doorspoelen naar 1:04:23.

Arjan Snijders zet hem op een mooie manier in het zonnetje.

bewerkt door Nerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.