Geplaatst 15 mei 201410 jr. Jullie raden het denk ik al: ik zoek de juiste gegevens bij deze opname. Datum, tijdstip, presentatie: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-GZ88HTKLJRH8
Geplaatst 15 mei 201410 jr. Ik kan er niet veel van maken ... Volgens mij noemt de DJ zijn naam op 31:58, maar ik versta er niks van. Opvallend : binnen 1 uur 2x de Crash Test Dummies en Ace of Base. Ik vind het niveau verrassend laag voor zo'n zender.
Geplaatst 16 mei 201410 jr. I skimmed this one and it sounds like the DJ is Watusi from KIIS, Los Angeles, California better known as KISS-FM. A Los Angeles current hits station. 92 minutes in length at 320kbps It also sounds like it is from the weekend of April 23, 24th since there is an ad for the "PCU" movie starting Friday (April 29th, 1994). -------------------------------------------------------------- Ik magere dit een en het klinkt alsof de DJ is Watusi van KIIS, Los Angeles, California beter bekend als KISS-FM. Een Los Angeles huidige raakt station. 92 minuten in lengte op 320kbps Het klinkt ook alsof het een uit het weekend van 23 april, 24 want er is een advertentie voor de "PCU" film vanaf vrijdag (29 april 1994).
Geplaatst 16 mei 201410 jr. Auteur Thank you for the information jtroll2000. More to come in the next weeks from KISS-FM and other American radiostations.
Geplaatst 18 juli 20213 jr. Op 16-5-2014 om 11:57 zei jtroll2000: I skimmed this one and it sounds like the DJ is Watusi from KIIS, Los Angeles. A Los Angeles current hits station. 92 minutes in length at 320kbps Op 16-5-2014 om 12:53 zei Vincent: More to come in the next weeks from KISS-FM dit kan best nog een keer
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.