Geplaatst 9 juli 201410 jr. Citaat Wow , ja Juul het is hem . Jij en Ad zijn geweldig , super bedankt . Heb ik van jullie toestemming om hem aan Madeline Bell te sturen ? Ik denk dat ze hem leuk vind om terug te horen . Dat is natuurlijk goed Wim, als jij je landkaart in bruikleen geeft aan de stichting ter aanvulling van de boordstudio. Niels
Geplaatst 9 juli 201410 jr. Citaat Wow , ja Juul het is hem . Jij en Ad zijn geweldig , super bedankt . Heb ik van jullie toestemming om hem aan Madeline Bell te sturen ? Ik denk dat ze hem leuk vind om terug te horen . Dat is natuurlijk goed Wim, als jij je landkaart in bruikleen geeft aan de stichting ter aanvulling van de boordstudio. Niels
Geplaatst 9 juli 201410 jr. Auteur Haha , dat is prima hoor Niels , wat grappig dat je dat gezien had . Hij is natuurlijk niet meer zo mooi maar er is binnenkort vast een gelegenheid om weer in Rock Art te zijn . Dus dat komt goed . Dit is is de info die Madeline me net gaf waar het opgenomen is : Morgan Studios, Willesden North West London. Possibly recorded in 1971.
Geplaatst 9 juli 201410 jr. Auteur Haha , dat is prima hoor Niels , wat grappig dat je dat gezien had . Hij is natuurlijk niet meer zo mooi maar er is binnenkort vast een gelegenheid om weer in Rock Art te zijn . Dus dat komt goed . Dit is is de info die Madeline me net gaf waar het opgenomen is : Morgan Studios, Willesden North West London. Possibly recorded in 1971.
Geplaatst 30 juli 201410 jr. Auteur Juul ik zou nog terug komen op deze reclame nadat ik contact had gehad met mijn contact in Engeland . Welnu dit was het resultaat wat hij stuurde. En Niels als je dit leest , ik hoop deze week nog mijn landkaart in Rockart te brengen.
Geplaatst 30 juli 201410 jr. Leuk Wim, De naam van de voice over ligt mij voor op de lippen...... Juul
Geplaatst 30 juli 201410 jr. Auteur Ja die ...... Oh en Niels .. de landkaart heb ik vanmiddag in Rockart gebracht alsmede het bordje met belangrijke telefoonnummers wat ik uit de Norderney haalde in 1977 .
Geplaatst 30 juli 201410 jr. Ik heb overigens een radiodocumentaire gemaakt over de Norderney, en het Veronoica zezendergevoel, in Dordrecht... Ik zal hem deze week uploaden. De weduwe van Jacques Mooren is er nog over geinterviewd. Hans Marijs
Geplaatst 8 augustus 201410 jr. Ik heb het bordje met "Belangrijke telefoonnummers" al in de nieuwe "nieuwslezercel" zien hangen! Erg leuk, zo'n origineel detail!!
Geplaatst 9 augustus 201410 jr. Op 30-7-2014 om 08:16 zei wim1958: Juul ik zou nog terug komen op deze reclame nadat ik contact had gehad met mijn contact in Engeland . Welnu dit was het resultaat wat hij stuurde. Bedankt voor de link naar deze reclame, Wim. Ik verzamel beelden bij reclames uit de RNI tijd en daar hoort deze zeker bij.
Geplaatst 9 augustus 201410 jr. Auteur Op 8-8-2014 om 22:09 zei Annerob: Ik heb het bordje met "Belangrijke telefoonnummers" al in de nieuwe "nieuwslezercel" zien hangen! Erg leuk, zo'n origineel detail!! Wat vreselijk fijn om te zien ! Dank jullie wel !!
Geplaatst 13 augustus 201410 jr. Op 30-7-2014 om 13:11 zei grundigradio: Hans van Willigenburg? Och ja, die gezellige Hans van Willigenburg die veronica helemaal afmaakte in een een of ander blad, wat een hautaine kwal, bah.
Geplaatst 13 augustus 201410 jr. Auteur Maar werkte Hans ook niet voor een platenmaatschappij ? Dan had hij Veronica wel nodig !!
Geplaatst 14 augustus 201410 jr. Op 13-8-2014 om 16:39 zei wim1958: Maar werkte Hans ook niet voor een platenmaatschappij ? Dan had hij Veronica wel nodig !! Weet ik niet Wim, maar dat artikel lustten de honden geen brood van, maar ja.... Hans van W > KRO > Harry van Doorn....
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.