Geplaatst 27 juli 201410 jr. De nummer 1 show. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
Geplaatst 11 augustus 201410 jr. De opname loopt van 1352 tot 1527 uur en de dj tot omstreeks 1400 uur is volgens mij de stem van Diederik van der Veken Groet, Dirk Vlaeminck
Geplaatst 12 augustus 201410 jr. Bijna alle opnamen, zowel van lokale radio's als van de 'zeezenders' die ik gemaakt heb, beginnen ettelijke minuten vòòr het hele uur van het nieuwe programma, dit om de afkondiging van de DJ vooraf nog mee te nemen. Dit leek mij interessant genoeg zonder hiervan een notitie te maken. Uiteindelijk gaat het om het programma startend ''at the top of the hour''. Wat betreft deze Nr1show kan ik hierbij bevestigen dat het wel degelijk Serge Van Gisteren (Serge Hadermann) betreft. Pierre Addicted To Music
Geplaatst 12 augustus 201410 jr. Hoi Pierre Bedankt voor de info En ook hartelijk bedankt voor je programma's ter beschikking te stellen! Serge van Gisteren sprak ik onlangs tijdens het Mi Amigo 40 project te Oostende Dit tijdens de havenfeesten Een vriendelijk man die me hartelijk begroete aan boord van het zeilschip De stem van Serge herken je uit de duizenden Leuk dat je ook vroeger wat programma's van Serge Van Gisteren hebt opgenomen en bewaard Vriendelijk groet, Dirk
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.