Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het valt mij op dat er maar weinig mensen zijn die een avatar oftewel een profielfoto gebruiken.

Dat blijft natuurlijk een persoonlijke afweging maar als ik sommige namen 'google' dan zie ik wel degelijk profielfoto's op bijvoorbeeld twitter, linkedin, facebook etc.

In plaats van een café heb ik bij sommigen het idee dat ik een donkere kamer binnen stap voor anonieme contacten met audiovisuele bevrediging...

Geplaatst

:) En zo heeft een ieder z'n voorkeur, voor mij hoeft een foto van mezelf niet. Ik gebruik wel avatars maar dan meestal van een ander wezen :)

Over plaatjes/foto's gesproken, ik heb de indruk dat er nu ineens veel meer reclames op 't forum verschijnen en een reclame zoals deze vind ik ronduit ontzettend onsmakelijk. Dan liever "in 't donker"

Avat.jpg

Geplaatst

Dit is een openbaar forum. Daarom zijn mensen (ik ook) vaak terughoudend met het geven van persoonlijke informatie, of het plaatsen van een foto. Het blijft immers voor eeuwig en altijd bewaard. Mensen hebben recht op de privacy die ze voor zichzelf willen.

Het klopt dat je daardoor vaak heel weinig weet van degenen met wie je in discussie bent. Dat is een nadeel. De paar keer dat ik een zeezenderbijeenkomst bijwoonde, heb ik trouwens wel geprobeerd wat forumleden op te sporen, in een poging hen op zijn minst eens de hand te schudden. En je kunt iemand natuurlijk altijd een privébericht sturen.

Facebook is (voor mij) anders: dat kun je zodanig instellen dat het alleen zichtbaar is voor vrienden en bekenden. Hoewel je ook daar goed moet nadenken over wat je kwijt wil.

Blij dat ik adblocker heb, trouwens. En mensen die last hebben van schimmelnagels moeten natuurlijk gewoon naar de huisarts.

Paul

Geplaatst

Zoals Harm al aangaf zijn foto's vaak toch wel te vinden. De mijne wel in ieder geval. Ik maak me ook geen illusies over de hoeveelheid privacy die we überhaupt nog hebben. Sla de krant maar eens open.

Blij dat ik adblocker heb, trouwens.

Same here. Maar het zijn wel vaak die schimmelnagels die dit soort forums 'gratis' houden...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6694
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Yoni
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.