Geplaatst 1 augustus 201410 jr. Het was even werk, maar hij is af. De DVD over de restauratie van de boordstudio van Radio Veronica. Een gezamelijke productie van Museum RockArt en Stichting Norderney.
Geplaatst 2 augustus 201410 jr. "Een gezamelijke productie van Museum RockArt en Stichting Norderney" Vergeet je niet Hoekkeoh?
Geplaatst 3 augustus 201410 jr. Hoi Alex, Er zit 1 klein foutje in het mooie spotje: Jaap Bol moet zijn: Jaap Borst. Toen ik een aantal jaren geleden met hem kennismaakte in Lapershoek, zei ik bij het horen van zijn naam spontaan: ,,Techniek: Jaap Borst!" Want dat hoorde je altijd om 2 minuten voor het hele uur op radio Veronica...
Geplaatst 3 augustus 201410 jr. Op 3-8-2014 om 08:36 zei Jingle192: Toen ik een aantal jaren geleden met hem kennismaakte in Lapershoek, zei ik bij het horen van zijn naam spontaan: ,,Techniek: Jaap Borst!" Want dat hoorde je altijd om 2 minuten voor het hele uur op radio Veronica... Grappig. Het doet me denken aan nog zo'n onafscheidelijke combinatie van woorden. Als er in de jaren zestig en zeventig een one man show van Toon Hermans op tv was, stond er altijd bij de aftiteling: 'Jan Blok gitaar'. Hij was een van Toons vaste muzikale begeleiders. Als we die man in beeld zagen, noemden we hem bij ons thuis dan ook altijd 'Jan Blok-Gitaar'.
Geplaatst 3 augustus 201410 jr. Ik zie mijzelf op 36" zeulen met de 538 antenne in de tuin bij Lapershoek. Hij moest effe in z'n hele lengte uitgelegd en "opgerekt" worden......... Het was begin augustus 1972. Hier twee "stills" uit de video die we destijds maakten. Dat oprekken gebeurde door er een auto voor te zetten en hup "gas"....... Het gebeurde aan de zijkant van Lapershoek met zicht op de rotonde. foto's ©Stichting Norderney
Geplaatst 3 augustus 201410 jr. Leuk is dat hé. Tegen zeezendervrienden zeggen: "nou, bedankt voor de gezellige avond" of "en aan alle vrouwen.....sterkte". Een feest van herkenning. Douwe
Geplaatst 4 augustus 201410 jr. Auteur Klopt helaas Jaap. De dvd was al weg, dus was er weinig meer aan te doen. Zelfde met een jaartal (wat gecontroleerd was maar helaas) Hoop dat je toch nog van de dvd kan genieten. Jaap stelt zichzelf op de DVD trouwens keurig voor hoor.
Geplaatst 4 augustus 201410 jr. Auteur Meer van het "oprekken" in de lange versie van de avond met de technici, Juul. Er komt nog een 30 minuten uitvoering van deze sessie.
Geplaatst 4 augustus 201410 jr. Ik weet dat Juul een duizendpoot is, maar "technici juul " vind ik teveel eer..... Gr.thijs
Geplaatst 4 augustus 201410 jr. Op 4-8-2014 om 17:19 zei thijs5326: Ik weet dat Juul een duizendpoot is, maar "technici juul " vind ik teveel eer..... Gr.thijs Thijs, Ik denk dat Alex de "," (komma ) vergeten is. Want dan klopt het weer wel. Juul
Geplaatst 9 augustus 201410 jr. Is dit dezelfde boom? Zijn de striemen nog te zien op ± 75 cm hoogte ?
Geplaatst 9 augustus 201410 jr. De bewuste boom staat-stond aan de linkerkant van Lapershoek. foto: © Hans Becker -1973
Geplaatst 10 augustus 201410 jr. Op 9-8-2014 om 22:26 zei Per: Bedankt voor de verduidelijking Juul. Die boom staat er nog dus. Dat weet ik niet want deze foto maakte Hans Becker vanuit het vliegtuig van meneer Daams* in 1973 ! Een soort Google dus maar dan in 1973. * meneer Daams was van vliegveld Loosdrecht.
Geplaatst 10 augustus 201410 jr. Voor zover als ik het op internet vinden kan, staat die bewuste boom er nog steeds.
Geplaatst 10 augustus 201410 jr. Op 3-8-2014 om 11:38 zei Juul: Ik zie mijzelf op 36" zeulen met de 538 antenne in de tuin bij Lapershoek. Hij moest effe in z'n hele lengte uitgelegd en "opgerekt" worden......... Het was begin augustus 1972. Hier twee "stills" uit de video die we destijds maakten. Dat oprekken gebeurde door er een auto voor te zetten en hup "gas"....... Het gebeurde aan de zijkant van Lapershoek met zicht op de rotonde. foto's ©Stichting Norderney Voor begin augustus zijn de bomen wel erg kaal en liggen er wel heel veel bruine bladeren op het gazon. En de uitlaatgassen doen mij denken aan erg koud weer... Is dit niet een later gemaakte reserve antenne?
Geplaatst 10 augustus 201410 jr. Nou,, als je het weer verleden van augustus 1972 bekijkt zou dit plaatje wel kunnen kloppen. Wat een pokke weer was het toen :-) http://weerverleden.nl/197208
Geplaatst 10 augustus 201410 jr. Volgens mijn aantekeningen was het toch echt augustus. Maar je weet maar nooit. Ik zal de hele film is bekijken.
Geplaatst 10 augustus 201410 jr. Heel leuk, Alex. Wat zal je daar ontzettend veel tijd in gestoken hebben. Ik ben ervan overtuigd dat het een heel mooie documentaire is geworden. Ik kijk uit naar de DVD, een collectorsitem!
Geplaatst 12 augustus 201410 jr. Hopelijk heeft onze Jaap Schut er genoeg liggen voor als we met zijn allen komen de 29ste !!
Geplaatst 12 augustus 201410 jr. Auteur Zeker weten dat dit het geval is Wim. Trouwens, reserveren per mail bij RockArt kan ook hoor. Daar maak je Jaap ook heel blij mee
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.