Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo

Mijn naam is Jos woonachtig in Bergeijk, dat ligt 25km vanuit Eindhoven. Helemaal in het zuiden van Nederland. Alles wat met Veronica (1959-1974) boeit mij enorm.Al regelmatig bracht ik een bezoek aan het museum Rock Art waar al die mooie spullen staan opgesteld het is voor mijn (ook al is het 2 uur reizen ) een dagje uit. Vooral de thema dagen die te maken hebben met Veronica 538/192 vind ik een lust voor het oog en oor. De stichting Norderney mag niet verloren gaan.

Onlangs bracht ik en bezoek aan het Veronica schip gelegen in Amsterdam. Ik had van Jaap Schut begrepen dat de stichting Norderney en Het Veronica schip nogal gevoelig ligt omtrend het een en ander.(bespaar me de details) Maar bij mijn bezoek aan het schip ben ik toch behoorlijk geschrokken... Toen ik binnen in het schip aankwam zag ik helemaal niks terug van de ouwe glorie. Het interieur was behoorlijk gemoderniseerd iets wat ik persoonlijk niet vind passen bij dit stukje history. Niks was er terug te vinden van de zeezendertiijd van Veronica. Om maar te zwijgen over de muziek die er werd afgespeeld. Ik begrijp dat de Stichting Norderney niet de fiinanciele middelen heeft of had om het schip terug te brengen waar het thuis hoort....bij jullie. Maar het project Veronica schip zie ik nu al zinken.

Juul Ad en de rest ga vooral door met waar jullie mee bezig zijn en hopelijk komt De Norderney nog eens in handen van mensen en liefhebbers die echt een Veronica 538/192 hart hebben.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6694
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Yoni
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.