Geplaatst 8 augustus 201410 jr. Een dertiendelige serie uit 1989 over Radio Caroline, gemaakt door Dave Windsor, uitgezonden door BFBS. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze serie is afkomstig uit het archief van Martin van der Ven.
Geplaatst 8 augustus 201410 jr. Leuk Vincent, Ik vind het begin van de docu erg verwarrend. Beginnen ze een jingle met 558 en dan pas echt naar 1964..... Zou ik als programmamaker nooit zo gedaan hebben. Ik snap het ook niet. Ik krijg trouwens de indruk dat Caroline van de Fortunes te snel loopt, rest heb ik nog niet gehoord. Maar wel bedankt.
Geplaatst 8 augustus 201410 jr. Het loopt ongeveer 6% te snel. Ik ga het voor mijzelf wel even corrigeren. Maar ik ben er wel blij mee !!!!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.