Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Op 28-8-2014 om 17:25 zei rob68: Ik zeg: op de middengolf gooien dit en niks meer aan doen! Het zit op de MG......Radio Paradijs.
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Op 28-8-2014 om 18:00 zei Juul: Het zit op de MG......Radio Paradijs. Door te veel QRM hoor ik het niet op de genoemde frequenties.
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Kan het beeld niet op 3 bij 4 het is nu uitgerekt of ligt dat aan mij.
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Citaat Het zit op de MG......Radio Paradijs. Weet ik Juul, ik denk dat ik voor de gein ook eens een plano van zolder ga halen. Maar ik bedoelde niet alleen vandaag en morgen. Straks in september en daarna moet toch ook wel publiek te vinden zijn voor een station waar nog echte mensen muziek draaien in plaats van continu dezelfde 100 platen uit een computer? Je hoort het toch gewoon als een radioprogramma met liefde gemaakt wordt? Zoals één van de gasten van Tineke van de week zei: al die radiostations gaan steeds meer op elkaar te lijken. Kan er dus best één van vervangen worden wat mij betreft.
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Op 28-8-2014 om 18:09 zei Frankonair: Kan het beeld niet op 3 bij 4 het is nu uitgerekt of ligt dat aan mij. Het beeld is in 4:3 en is hier goed in verhouding. Dus geen idee??
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Op 28-8-2014 om 17:51 zei Harm ten Brink: Ik heb mijn oude Philips buizenradio uit de mottenballen gehaald maar hoor op géén van de frequenties iets... Ja, dat heb je met mottenballen.......(hi)
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Fullscreen zeker, dan pakt de player je schermverhouding gewoon. Liever dat nog dan de "demomode"
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Op 28-8-2014 om 18:12 zei rob68: Weet ik Juul, ik denk dat ik voor de gein ook eens een plano van zolder ga halen. Maar ik bedoelde niet alleen vandaag en morgen. Straks in september en daarna moet toch ook wel publiek te vinden zijn voor een station waar nog echte mensen muziek draaien in plaats van continu dezelfde 100 platen uit een computer? Je hoort het toch gewoon als een radioprogramma met liefde gemaakt wordt? Zoals één van de gasten van Tineke van de week zei: al die radiostations gaan steeds meer op elkaar te lijken. Kan er dus best één van vervangen worden wat mij betreft. Heb jij geld dan?
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Citaat Heb jij geld dan? Als ik hoor met wat voor formats tegenwoordig kennelijk geld verdiend wordt... ik luister er niet meer naar in ieder geval. (middengolf was natuurlijk niet serieus, dat begrijp je)
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Toch wel uniek zo, net mijn eerste transistorradiootje gepakt en op "bijna" de oude frequentie de vertrouwde sound weer te horen, meer dan 40 jaar geleden ja we worden ouder.
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Het is een prettige sfeer als ik zo kijk op de stream. Ik hoop morgen net z'n leuke en prettige middag te hebben daar als ik afreis naar Hoek van Holland. Nou ja, ik kom uit Dordrecht, dus het val mee met de afstand
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Ruud Poeze met veel muziek en de verhalen van het restauratie team van de Veronica studio’s in Museum RockArt: Niels Zack (buiten beeld), Rob Schel, Ruud Poeze, Wim van de Water, Peter Koenders.
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Op 28-8-2014 om 19:14 zei Harm ten Brink: Uh, waarom krijgen we een inzoom op de tieten van Ruud? Hij "hangt" er ook een beetje bij in z'n stoel......wat kunnen beelden soms dodelijk zijn. En Ruud, m'n moeder zou zeggen ;'effe naar de kapper jongen....."
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Ik vind het buitengewoon interessant om de personages rustig te kunnen observeren.
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Het is wel uniek dit... ik zit echt te genieten van de verhalen en de muziek...Ad is echt een natuur talent...praten, platen draaien, de bandrecorder bedienen en af en toe nog vriendelijk lachen en zwaaien in de camera... Echt komisch... De camera heeft wel af en toe wat storing....of valt even uit... maar over het algemeen gaat het goed.... Complimenten aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt...en natuurlijk dikke pluim voor Jaap en zijn team van RockArt Groet, Anneke
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Ik hoop dat de Top 2000 dit jaar uit deze studio komt wand op vinyl klinkt de muziek veel mooier als op mp3
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. En een paar foto's van deze avond: http://radiotrefpunt.nl/fotoalbum/boekpresentatie-de-gouden-glans-van-radio-in-rockart/
Geplaatst 28 augustus 201410 jr. Op 28-8-2014 om 21:48 zei Vincent: En een paar foto's van deze avond: http://radiotrefpunt.nl/fotoalbum/boekpresentatie-de-gouden-glans-van-radio-in-rockart/ Thx voor de foto's. Leuk Morgen ga ik ook nog een zwikkie foto's maken
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.