Spring naar bijdragen

LIVE Videobeeld tijdens Veronicadagen vanuit RockArt + ABBT Classics

Featured Replies

Geplaatst

Heb de uitzending via 192 Radio opgenomen voor die gene die afgelopen avond niet konden luisteren!

Heb ook de video stream opgenomen, als daar belangstelling voor is wil ik die ook wel online zetten.

Hier is in ieder geval alvast de audio.

192Radio Veronica bedankt_28-08-2014 18h 00m.mp3

Geplaatst

Kijk, Anouschka heeft zoals je van een pro mag verwachten keurig haar programma voorbereid.

Geplaatst

Net als gisterenavond zit ik ook nu weer ontzettend te genieten van de live beelden en praatjes, muziek etc.... Will Luikinga en Ad Bouman zijn toch een lekker stel samen :-)

Helaas kan ik er vandaag niet bij zijn in RockArt... Maar ik volg het via de radio/video en dat is ook erg fijn...

Fantastisch dat de boordstudio weer in ere is hersteld.... Nu de Norderney nog ( stiekem) naar zee slepen en we gaan weer echte radio maken... ;-)

Veel dank aan de mensen van het restauratieteam die dit mogelijk hebben gemaakt. 

Groet, Anneke 

Geplaatst

Wie is die meneer die zit te presenteren met Karel?

Kom net binnen omdat ik wat footage moest schieten op de Norderney...

Geplaatst

Het eerste uur opnemen ging hier net fout tijdens de start, maar nu dan toch in mijn bezit.

Hartelijk dank voor het beschikbaar stellen, powermusic

vr.gr.Anne

Geplaatst

Helaas heb ik ook al een half uur geen beeld meer...ik probeer het steeds opnieuw, maar helaas...dan maar enkel geluid... Ik denk dat Rob van Wezel de camera heeft uitgeschakeld... ;) 

Geplaatst
  Op 29-8-2014 om 13:52 zei PowerMusic:

Sorry Harm, slecht in namen. Was niet Koos maar Jan Steen. Hoor het Ad net nog even roepen.

Jan Steen - echte naam Ton Steinz, is advocaat in ruste in t' Gooi en was nieuwslezer aan boord.

Hij verdedigde ons (het personeel) tijdens de hoorzitting op 18 april 1973 in de tweede kamer.

post-3161-0-33176300-1409321987_thumb.jp

Geplaatst
  Op 29-8-2014 om 14:19 zei Juul:

Jan Steen - echte naam Ton Steinz, is advocaat in ruste in t' Gooi en was nieuwslezer aan boord.

Hij verdedigde ons (het personeel) tijdens de hoorzitting op 18 april 1973 in de tweede kamer.

Dank Juul voor de aanvulling. Was onder het programma bezig om de Tineke show online te krijgen Dus luisterde met een half oor.

Geplaatst

Ja ik hem 'm weer.

Alex belde om 13:20 of ik ff wat footage wilde draaien om 13:50 op de 'Norderney' bij Tineke i.v.m. de opening van de boordstudio.

Ik was net op tijd om het integraal mee te nemen.

Bijgaand een 'still' van Tinus en Marc van Amstel:

© 2014 Harm ten Brink

No distribtion without creditline!

post-3259-0-85093500-1409322954_thumb.jp

Geplaatst
  Op 28-8-2014 om 19:38 zei Juul:

Hij "hangt" er ook een beetje bij in z'n stoel......wat kunnen beelden soms dodelijk zijn.

En Ruud, m'n moeder zou zeggen ;'effe naar de kapper jongen....."

En een vak leren wou je zeggen....

Geplaatst

Schitterende radio. Doet me weer denken aan 40 jaar geleden (min 2 dagen dan). Een vriend van mij in Australië heb ik kunnen overhalen om een uur aan Veronica te wijden (hij heeft een wekelijks nederlandstalig programma op de lokale radio in Albany, Australia). Groeten uit Kaapstad.

Geplaatst
  Op 29-8-2014 om 15:08 zei ruudam:

En een vak leren wou je zeggen....

En jongen,zei m'n moeder, hebben ze bij Veronica wel een goed pensioen?..........blijf toch bij Philips.

Geplaatst

Excuus voor de wat houterige live videostream van de afgelopen dagen. Helaas hadden we (nog) niet de juiste camera's voorhanden om deze eerste keer tot een volledig succes te maken. Hopelijk hebben we toch de sfeer een beetje kunnen overbrengen.

Geplaatst
  Op 29-8-2014 om 18:35 zei Alex:

Excuus voor de wat houterige live videostream van de afgelopen dagen. Helaas hadden we (nog) niet de juiste camera's voorhanden om deze eerste keer tot een volledig succes te maken. Hopelijk hebben we toch de sfeer een beetje kunnen overbrengen.

Ik vind het al knap dat Ad je iedere keer weer zo gek krijgt...

Hulde aan Alex: Cameraman, regisseur, editor, schakeltechnicus, kleurcorrectie, geluidsmontage en ga zo maar door...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.