Geplaatst 1 september 201410 jr. Had nog niet gezien dat je deze snoepjes ook in de doos had gedaan Rob Thx
Geplaatst 2 september 201410 jr. Sorry voor de pauze in het reageren op dit onderwerp. Ik ben op dit moment bezig de beschikbare beelden van de videostream online te zetten dus nog ff geduld!
Geplaatst 2 september 201410 jr. Op 28-8-2014 om 21:17 zei Freddie de Jong: Ik hoop dat de Top 2000 dit jaar uit deze studio komt wand op vinyl klinkt de muziek veel mooier als op mp3 hhuuh wat zeg je Freddie...ik was ff afgeleid door je profiel foto
Geplaatst 2 september 201410 jr. Hier is de link naar de video stream bestanden. (af te spelen in een flash speler) Doordat de stream regelmatig weg viel is het niet helemaal intergraal. Was er niet altijd op tijd bij om de videopagina te vernieuwen. Maar hoop dat jullie er wat aan hebben! https://www.mediafire.com/folder/96as9ia9ak7sl/Videos
Geplaatst 3 september 201410 jr. Oud collega Jan Steen zat vrijdag in RockArt te presenteren. Weet iemand nog hoe laat dat was en waar hij de mp3 kan vinden? Namens Jan Steen nu mr. Ton Steinz dank. Juul
Geplaatst 3 september 201410 jr. Volgens mij is het deze uit de post van Powermusic Juul: 192Radio Veronica bedankt_29-08-2014 14h 00m.mp3 uitloop in 192Radio Veronica bedankt_29-08-2014 15h 00m.mp3
Geplaatst 8 september 201410 jr. Op 2-9-2014 om 23:12 zei PowerMusic: Hier is de link naar de video stream bestanden. (af te spelen in een flash speler) Doordat de stream regelmatig weg viel is het niet helemaal intergraal. Was er niet altijd op tijd bij om de videopagina te vernieuwen. Maar hoop dat jullie er wat aan hebben! https://www.mediafire.com/folder/96as9ia9ak7sl/Videos Dankjewel! Ik zag mezelf al een paar keer voorbijsluipen.. Erg leuk om terug te zien! We waren die dagen druk met van alles, en dan krijg je dingen niet of onvoldoende mee. Geeft niets, maar dan is het extra leuk om achteraf nog te kunnen kijken!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.