Spring naar bijdragen

[Norderney192] playback-7-september-1964

Featured Replies

Geplaatst

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio:

​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream

van 192 Radio, zondag 7 september 2014

20.00 - 22.00 uur en woensdag 10 september 2014, 20.00 - 22.00 u.

Presentatie: Dirk van Dijk

​7 september 1964

Twee minder bekende nummers van The Beatles vandaag in het Amerikaanse uur. Dat komt omdat Capitol geen kans voorbij laat gaan om geld aan ze te verdienen. Dus brengen ze een single uit met Matchbox aan de ene en Slow Down aan de andere kant. En… lees verder >

Lees verder

Geplaatst

Kan het nog niet horen helaas. Heb me begin van de week aangemeld als donateur, maar heb nog geen inlog.  

Geplaatst
  Op 3-9-2014 om 23:22 zei Pd4sam:

Kan het nog niet horen helaas. Heb me begin van de week aangemeld als donateur, maar heb nog geen inlog.  

Voor de stream heb je geen inlog nodig.

Niels

Geplaatst
  Op 4-9-2014 om 04:34 zei Niels Zack:

Voor de stream heb je geen inlog nodig.

Niels

Dan heb ik even niet goed gekeken denk ik. 

Maar ik zag deze player staan op de link en daar stond bij dat je een inlog nodig heb. 

8e352ad5c56a546d9d5766c0158c4b85.jpg

Geplaatst

Voor de vorige uitzending heb je inderdaad een code nodig, niet voor de twee livestream-uitzendingen op zondag en woensdag. Ik zou nog maar eens dringend om die code vragen als je donateur geworden bent. Heb je je gegevens ook via dat aparte mailtje gestuurd? Ze zijn heel streng......

Geplaatst

Op 4-9-2014 om 15:15 zei franje:

Heb je je gegevens ook via dat aparte mailtje gestuurd? Ze zijn heel streng......

Ik heb dat zeker gedaan en heb ook mail gestuurd met de vraag of alles goed is gegaan met het overmaken, maar nog niks gehoord.

• 1 year later...
Geplaatst

Hoe kom ik aan een code?

Heb geld overgemaakt + mailadres, ook in afzonderlijke mail, maar hoor maar niets...

Geplaatst

Mail is gezonden naar norderney@hetnet.nl en naar info@norderney192.nl

Ik wil jou graag mailen maar weet niet op welk emai-adres.

• 2 weeks later...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.