Geplaatst 7 september 201410 jr. Zanger en toetsenist Okkie Huysdens (67) is dit weekend overleden. Hij speelde vanaf de jaren zestig in diverse bands, waaronder Heart en Rainbow Train. Begin jaren '70 zong hij o.a. samen met de zusjes Paay de Veronica 'aktie jingles' in. In 1980 werkte hij mee aan het succesvolle project Stars On 45. Huysdens was daarnaast actief als producer, gastmuzikant en engineer. Foto: onbekend
Geplaatst 7 september 201410 jr. Auteur De meest bekende jingle waarin je Okkie Huysdens kunt horen is "It's fun with Veronica". Deze zong hij samen in met Patricia en Yvonne Paay. In deze mix hoor je alleen Okkie: https://soundcloud.com/user8093414/its-fun-with-veronica-okkie-huysdens-solo
Geplaatst 7 september 201410 jr. Op 7-9-2014 om 19:10 zei Harm ten Brink: De meest bekende jingle waarin je Okkie Huysdens kunt horen is "It's fun with Veronica". Deze werd ingezongen door hem en de zusjes Paay. In deze versie hoor je alleen Okkie, in stereo omdat het kan... https://soundcloud.com/user8093414/its-fun-with-veronica-okkie-huysdens-solo Mooie hommage Harm.
Geplaatst 7 september 201410 jr. Auteur Dit is overigens één van de favoriete Veronica jingles van Ad Bouman.
Geplaatst 8 september 201410 jr. Da's weer bar jong! Leuk om deze speciale mix te horen. De uiteindelijke versie van deze jingle is ook zeker één van mijn favoriete Veronica jingles. Vreselijk gaaf.
Geplaatst 8 september 201410 jr. Wat een treurig bericht weer. Mijn eerste kennismaking met Okkie was met Limousine op het geweldige 'Seventy-five'. Van die band heb ik nog eens een poster op mijn kamer gehad. Thanks, Okkie, voor al het moois dat je aan ons liefhebbers na laat. Greetz, Everton
Geplaatst 8 september 201410 jr. He gatver.... Wat een naar bericht weer.. 67... Dan begin je eigenlijk net te leven...
Geplaatst 11 september 201410 jr. Trouwens... die muziek... 'was die ergens van'? Of komt dit uit een pakket of zo? Vreselijk gaaf.
Geplaatst 11 september 201410 jr. De muziek van de 'Fun' jingle is van PAMS. Bij Veronica werd deze jingle uit de demo van series #37 geknipt. De originele jingle cut #10 (Play date) werd hiervoor gebruikt. De naam WABC werd eruit geknipt. Grt, Peter
Geplaatst 11 september 201410 jr. Oke, weer wat geleerd. ;-) Toch eens kijken of ik die track ergens kan vinden. Echt waanzinnig.
Geplaatst 11 september 201410 jr. Bij deze: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Grt, Peter
Geplaatst 11 september 201410 jr. Schreef het al eerder bij de buren: "Blijft heel mooi deze jingle en ik krijg er na al die jaren nog steeds een goed gevoel bij. :-)" Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Robin
Geplaatst 11 september 201410 jr. Op 11-9-2014 om 09:36 zei pvanklei: Bij deze: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De uitloop van die jingle kan mij trouwens niet lang genoeg duren. :-) Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.