Geplaatst 18 september 201410 jr. Is het nog een zeezender of moeten we het zien als een Brits radiostation? Ik kies voor het laatste omdat het niet meer van zee komt. Een aantal uur Radio Caroline, rond Kerst 1992, via de Satelliet. Op de videoband, waar deze opnames van komen, staat geen datum en tijd vermeld. Iemand zin om dit uit te zoeken (ter compensatie van deze set)? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Afkomstig uit het archief van Martin van der Ven.
Geplaatst 18 september 201410 jr. Dit wordt een heel moeilijke. Het enige waar ik achter kom is dat de uitzenddatum 25 december 1992 is en alle uren elkaar opvolgen. er wordt echter niet één keer een timecheck gegeven, dus de precieze uitzendtijd is niet vast te stellen. Tenminste niet in de eerste vijf uren die ik doorgeploegd heb. Wel wordt in de show van Nigel Roberts 'good morning' gezegd, dus die moet van de kerstmorgen zijn. Jan-Fré
Geplaatst 19 september 201410 jr. Auteur Met de datum ben ik al blij. Ik ga ze hernoemen en archiveren. Bedankt!
Geplaatst 30 september 201410 jr. Auteur En het tweede deel van deze dag is gevonden: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik heb ze in twee delen geknipt. Iemand zin om uit te zoeken?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.