Geplaatst 27 december 201410 jr. Op 27-12-2014 om 12:56 zei HendrikDelmenhorst: En op de valreep van 1965 toch nog een nummer dat ik niet vinden kan. Misschien kan iemand mij er aan helpen in mp3-format? HAPPENING van het COCKTAIL TRIO. Nergens te vinden. De b-kant zag ik wel ergens, Soep met speldjes, maar ik zoek dus de a-kant. Houd ik er over het hele jaar eentje over en dat is dat nummer van CLODA ROGERS: JOHNNY COME HOME. Blijft onvindbaar. Volgende week ga ik op zoek naar de ontbrekende nummers van 1966. Moet ik maar een nieuwe topic aanmaken. Gevonden! Link stuur ik via een pbtje!
Geplaatst 27 december 201410 jr. Als je "Soep met speltjes" niet in je collectie heb, zou ik die wel binnenhalen. Volgens mij was destijds de b-zijde populairder dan de a-zijde. Naar de "Happening" ben ik ook op zoek. Rob V.
Geplaatst 27 december 201410 jr. Ik heb hem binnengehaald. Best mogelijk dat ze de single volgende week omdraaien. Typisch geval van een dubbele a-kant, maar het werd uiteindelijk geen hit. Ik hoor wel of je erin geslaagd bent de Happening te vinden. Bij Radio 192 moeten ze hem wel hebben liggen, want anders kan hij bij de tipparade niet gedraaid worden.
Geplaatst 27 december 201410 jr. Op 27-12-2014 om 13:53 zei Rob Veld: Als je "Soep met speltjes" niet in je collectie heb, zou ik die wel binnenhalen. Volgens mij was destijds de b-zijde populairder dan de a-zijde. Naar de "Happening" ben ik ook op zoek. Rob V. Heb je een pbtje gestuurd met de link heb Soep met ....... ook toegevoegd!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.