Geplaatst 27 oktober 201410 jr. Populair bericht Credits aan Andy Duncan die dit op youtube vond. http://www.youtube.com/watch?v=212xOrNNOlA Rob V.
Geplaatst 27 oktober 201410 jr. Of in een hele mooie kwaliteit in 6 delen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 28 oktober 201410 jr. Om Hauraki te schetsen qua omvang kun je het vergelijken met Delmare, nauwelijks zeewaardige schepen, circa 1 kw, armoe etc etc. Ze hadden natuurlijk de tijd me vergeleken met Delmare , het was een nieuw gegeven, alternatief op doodsaaie NZBC radio maar ook oogluikend geduld door de overheid als hun zendschip weer eens bescherming zocht op de Great Barrier Island, al uitzendend wel te verstaan. Zoek op Googlemaps maar eens op de plek tussen Auckland en Great Barrier Island, daar was een deel Internationale wateren waar het schip verankerd lag aan een permanente boei, behalve dan als het te hard waaide. Jammer dat het zo triest eindigde met de dood van Deejay Rick Grant na de laatste uitzenddag vanaf zee. Overboord geslagen daar waar een stuk reling ooit verdwenen was en niet hersteld. Dat zal de kapitein van de Tiri voor altijd hebben achtervolgd. In naam bestaat Hauraki nog maar vergelijkbaar met het huidige Veronica. Paul de Haan.
Geplaatst 28 oktober 201410 jr. Auteur Er is nog een film over "Radio Hauraki" gemaakt die al eens eerder in dit forum ter sprake is geweest nl. : "Three mile limit". Heeft iemand de film ooit al eens gezien?? Volgens zeggen schijnt dat een goede film te zijn. En inderdaad "Radio Hauraki" bestaat nog steeds: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Rob V.
Geplaatst 28 oktober 201410 jr. De film 3 Mile Limit is helaas nog niet op dvd verschenen. Alleen de soundtrack is op cd verkrijgbaar. De doc "Pirates of the Airwaves" is wel officieel verkrijgbaar op dvd, Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 28 oktober 201410 jr. Tuurlijk, ik wijs er alleen op dat er voor de "extreme verzamelaar" ook een legale dvd is, buiten een rip van YouTube om...
Geplaatst 29 oktober 201410 jr. Op 27-10-2014 om 09:09 zei Rob Veld: Credits aan Andy Duncan die dit op youtube vond. http://www.youtube.com/watch?v=212xOrNNOlA Rob V. Op zich er leuk en goed gemaakt. Maar ik wordt gek van die uitgerekte beelden. Gedraaid op breedbeeld, toen heeft iemand er 4:3 van gemaakt en daarna weer breedbeeld, maar dan met balken l en r en uitgerekt beeld. Zijn mnsen nou echt blind/ Jammer, want ik wil dit graag zien met het juiste beeld. Kan iemand dit omzetten?
Geplaatst 20 juli 20213 jr. "3 Mile Limit" is nu opnieuw uitgebracht onder de titel "1480 Radio Pirates" Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 20 juli 20213 jr. Ik heb hem even gedownload. Helaas kan ik hem niet rechtstreeks plaatsen.
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Op 20-7-2021 om 18:02 zei PowerMusic: Ik heb hem even gedownload. Helaas kan ik hem niet rechtstreeks plaatsen. Mss past hij wel in mijn berichtenbox? 😉
Geplaatst 21 juli 20213 jr. Op 21-7-2021 om 04:59 zei Geert M.: Mss past hij wel in mijn berichtenbox? 😉 En die van mij ajb ??
Geplaatst 23 juli 20213 jr. Op 20-7-2021 om 09:19 zei Audioot: "3 Mile Limit" is nu opnieuw uitgebracht onder de titel "1480 Radio Pirates" Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Leuk, nu dus ook op BluRay.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.