Geplaatst 9 november 201410 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Opname uit het archief van MusicRadioFan.
Geplaatst 11 november 201410 jr. Ik ben heel blij met de opnamen uit '75/'76 die kennelijk in het archief van Music Radio Fan zitten. Dit is precies de tijd dat ik muzikaal ontwaakte en als 8-jarige voor het eerst naar de radio ging luisteren. Bohemian Rhapsody was in januari 1976 mijn eerste single en mijn 'Big Bang' was muziek betreft, later dat jaar kwam er een cassetterecorder, Nationale Hitparade opnemen (vrijdagmiddag, Hans Hoogendoorn: "In de Nationale Hitparade worden de platen gedraaid zoals het hoort, he-le-maal."), vanaf '77 stiekem in bed de Soul Show luisteren en tapen, later Het Steenen Tijdperk (maandag van 7 tot 8). Dus please, blijf me verblijden met de soundtrack van mijn jeugd, die wat de radio betreft voor 100 procent door Hilversum 3 werd ingekleurd. En no worries, in onze huiskamer stond de radio tot 1-9-74 ook op 538. Heb ik me laten vertellen. Edwin En hopelijk kunnen we met z'n allen Henk Roos helpen. Als hij nog wil...
Geplaatst 18 april 20159 jr. Zou deze (samen met het uur van Tom Mulder) nog een keer online kunnen komen? Dank alvast
Geplaatst 18 april 20159 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik heb alleen Ferry Maat. gr:jan V
Geplaatst 22 augustus 20168 jr. Beste mensen: als een van jullie dit bestand nog eens zou kunnen uploaden dan maakt jullui me heel erg blij!!! Omni
Geplaatst 22 augustus 20168 jr. Dan zal ik je ook even helpen bij je inhaalslag Omni. TROS-H3-19751127-1700-1800-FerryMaat-NederlandseTop40.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.