Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Toegegeven , ik heb niets met het medium tv maar 1 x per dag rond 1800 uur kijk ik even naar het landelijke nieuws en vervolgens naar nieuws vanTV Noord. Van tijd tot tijd kan ik me voorstellen dat de overheid onzin bij publieken weg wil halen. De nieuwsuitzending van TV Noord stond weer eens stijf van zelfbegeiling.

In december schijnt een ieder in medialand met een zendvergunning het vooral wenselijk te vinden het eigen ego, dat toch vaak al volumineus is, nog verder op te blazen met een eigen streektaal top 100 en nu ook weer de Grunninger  van het jaar. Het geheel moet in het nieuws uit worden gelegd en vooral aangewakkerd door eigen in dit geval TV of Radio Noord medewerkers. Ja, stel je toch eens voor dat de meute kijkers en luusteraars denkt: "krijg de hik met deze onzin" en simpelweg niets mailed of per briefkaart instuurd. Dan zijn we verlost van de "lijsjeswaanzin" die ze rondgaat in de maand december. Zou daar een medicijn tegen zijn, die december onzin? Vast wel maar waarschijnlijk wel een erg duur medicijn. Mischien moeten we dan wel een inzamelingsactie beginnen om dat dure medicijn tegen decembermediawaanzin te kunnen betalen. Zou RTV Noord voelen voor een actieprogramma? Mooie kans om me als TV presentator daar binnen te dringen, nieuwslezer bijvoorbeeld. Eigen medewerkers aan de tand voelen over ................. ,mooie lange items over maken. Erg belangrijk, hoeven we ook niet teveel in te gaan op het verdwijnen van heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel VBO/MBO werk dat in toenemende mate door studenten wordt ingevuld om het feestbudget aan te vullen, of de soap rond de heropstart van Aldel, waar werknemers mogen terug komen na inleveren honderden euro's salaris per maand, of al die ouderen die geen thuiszorg meer krijgen en afhankelijk worden van zogeheten "mantelzorgers". Je zult als toekomstig onbezoldigd  mantelzorger maar geen mantel hebben, alleen maar een jas, dan moet je uit eigen zak ook nog een mantel kopen. Je zult als.........

Paul de Haan.

Paul de Haan.

Geplaatst

Ik kijk wel regelmatig naar RTV-Noord en ik moet zeggen dat ik me er niet zo aan stoor. Een alleraardigst programma vind ik "Boven het maaiveld' waarin mensen die enige bekendheid genieten centraal staan. Let op, het hoeven geen bekende Nederlanders te zijn.

Het nieuws vind ik ook goed.

Maar ik vind al die regio Omroepen erg aardig.

Juul

Geplaatst

Ik kijk wel regelmatig naar RTV-Noord en ik moet zeggen dat ik me er niet zo aan stoor. Een alleraardigst programma vind ik "Boven het maaiveld' waarin mensen die enige bekendheid genieten centraal staan. Let op, het hoeven geen bekende Nederlanders te zijn.

Het nieuws vind ik ook goed.

Maar ik vind al die regio Omroepen erg aardig.

Juul

Zolang ze zich maar niet al te nadrukkelijk over geven aan wat de Britten noemen self-endulgent.

Nog een tip het programma   "Dam Op". Hier word een dorp<je> onder de loupe wordt genomen.

Wij kijken hier vaak ook naar Zeeland, onze vakantie provincie.

Paul de Haan.

Geplaatst

Ja, was ik vergeten, Dam op. Deed Rob van Dam toch eerst?

Soms heb ik moeite om het te volgen......"dialect  hé?"

Maar wel leuk hoor die kleine dorpjes.

Juul

Geplaatst

Klopt, werd voorheen door Rob van Dam gedaan

.Please login or register to see this link.

Dit helpt mischien.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6694
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Yoni
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.