Geplaatst 31 december 201410 jr. Op 4-12-2014 om 20:07 zei Jano1954: Tipje Paul : De M-Audio 2496 zijn iedere dag te koop op Marktplaats en Ebay. Kosten dan rond € 25-30. Dank je Jano, maar wat is de M Audio 2496? En wat kun je ermee.
Geplaatst 31 december 201410 jr. Op 5-12-2014 om 08:46 zei Juul: Hoi Melle, Ik snap het niet helemaal. Hoe werkt het? Je hebt toch geen "ingang" op je computer? En ik lees in de spec's iets van 48kHz. Ik weet dat wij in de studio ook eerst alles deden in 48kHz ( EBU norm ) maar de platenmaatschappijen werken alle met 44.1 kHz dus van die 48kHz zijn we gauw in het dagelijkse gebruik afgestapt. Misschien kan iemand mij de werking uitleggen. Ziet er trouwens wel erg mooi uit. Ik "stamp" hier alles al jaren in een iMAC lijningang en het komt er mooi uit. Juul Volgens mij zit op elke desktop een ingang, of zie ik dat verkeerd. Uit mijn versterker loopt een kabeltje rechtstreeks naar de ingang van de desktop en zo neem ik uurtjes op.
Geplaatst 21 februari 201510 jr. Op 4-12-2014 om 18:13 zei melle: Zeer bedankt Jan en Vincent voor jullie goede advies. Hier kan ik zeker wat mee! Ik ben erg gelukkig dat er goede en qua geluidskwaliteit zelfs betere oplossingen voor dit probleem bestaan. Ik denk dat de nieuwe generatie laptops qua marketing meer gericht is op de jeugd. iedere scholier heeft tegenwoordig een eigen laptop en zij hebben totaal geen interesse in het digitaliseren van audiocassettes, wat geheel logisch is want de meesten weten niet eens wat dat zijn...... Ik heb nog een zo'n 500 van die cassettes liggen op zolder dus ik kan aan de slag........ Gr, Melle Hallo Melle Ik ben 15 en ik heb een behoorlijke verzameling cassettebandjes. ik neem nog heel vaak wat op mijn grote stereo toren Digitaliseren doe ik alleen met de bandjes van mijn ouders. ik maak zelfs gebruik van een Akai bandrecorder. Mvg Bryan
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.