Geplaatst 10 december 201410 jr. Opnames met verbeterde geluidskwaliteit.<aging anorak ears> Het is `1 van de vreemdste opnames in mijn archief, de “samenwerking†in 1979 tussen Delmare en Radio Tour de France met oa wijlen Theo Koomen. <opnemer onbekend> http://www78.zippyshare.com/v/38509662/file.html Paul de Haan.
Geplaatst 10 december 201410 jr. Paul, Zeker een unieke opname... Wel weet ik nog dat Radio Noordzee Tour nieuws had.. Maar Delmare (De Kleine Muis) dus ook? Ook leuk de reclame voor het FRM! Bedankt, HA
Geplaatst 10 december 201410 jr. Het tournieuws werd gewoon gepikt van Radio Tour de France. Opnemen van de radio, snel monteren en uitzenden. De NOS eiste al snel dat Radio Delmare ermee moest stoppen, maar de zeezender trok zich daar niks van aan. De NOS op haar beurt probeerde het Delmare daarop moeilijk te maken door in de reportages de namen NOS en Radio Tour de France te noemen. Het 'probleem' loste vanzelf op toen Kees Kaas Mulder op 14 juli wat te luidruchtig deed en de zender het daardoor begaf.
Geplaatst 11 december 201410 jr. Jan-Fre, Bedankt voor je uitleg! Maar ik had al zo'n vermoeden... Dat ze het zo deden... Groet, HA
Geplaatst 11 december 201410 jr. Vandaar op voorhand had ik samenwerking als "samenwerking" omschreven. Ik mag toch aannemen dat er geen lezers op dit forum ook maar een moment hebben gedacht dat er sprake was van samenwerking.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.