Spring naar bijdragen

interview Joost - Willem

Juul

Aanbevolen berichten

Juul, volgens mij ben je wel handig in Cool Edit pro.

Met dat programma kan je ook opnemen.

Gewoon in real time afspelen en tegelijk opnemen, het verlies is zo gering dat geen hond het hoort.

Bovendien kan je dan meteen het gewenste fragment eruit halen.

Daarna kan je de file opslaan in elk gewenst mp3 formaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul, volgens mij ben je wel handig in Cool Edit pro.

Met dat programma kan je ook opnemen.

Gewoon in real time afspelen en tegelijk opnemen, het verlies is zo gering dat geen hond het hoort.

Bovendien kan je dan meteen het gewenste fragment eruit halen.

Daarna kan je de file opslaan in elk gewenst mp3 formaat.

Ik heb geen Cool Edit is volgens mij Windows dus........

Maar ik heb wel ergens iets voor OSX om op te nemen, maar waar.....ik doe dat nooit van een stream.

Wel gebruik ik om audio te bewerken Sound Studio of.....Pro Tools. Dat heb ik dan weer wel.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, Juul. En mooi, dat oude lettertype van zo'n rekeningblad. Andere tijden, jawel.

Het roept wel allerlei vragen op, zoals: waarom werden er platen van The Stones uit Amerika gehaald? Wat was dat voor 'Beatle Story'?  Nou goed, het is natuurlijk niet verbazingwekkend als veel van dat soort informatie is verdwenen in de mist van de tijd.

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Paul,

In het geval van de Stones waren dat albums die in Nederland niet verkrijgbaar waren. ( USA samenstellingen )

En The Beatles zal ook wel zoiets zijn denk ik.

En "Wheels of fire", je kunt zien dat we dat per "cable" besteld hebben. ( Telex dus ). Waarschijnlijk omdat de LP daar ook al uit was en hier nog niet. zo ging dat in die tijd. Tegenwoordig mail je effe..........

Ad en ik hielden dat altijd scherp in de gaten en bestelden dat vervolgens en dat mocht van Willem van Kooten.

Juul

2dhw4yo.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.