Spring naar bijdragen

Stenders en Van der Lende

rauhfaser

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

allereerst de beste wensen en van harte met 50 jaar Top 40.

Graag zou ik opnames hebben van twee wijzigingen op de Publieke Omroep dit weekend:

Vandaag (vrijdag) en morgen zijn de eerste dagprogramma's op 3FM te horen van Frank van der Lende, vrijdag 19-22 en zaterdag 18-20. 

Op zaterdag is op Radio 2 een nieuw programma van Rob Stenders, getiteld Rob Standards, met aandacht voor oude albums.

Wie o wie?

Alvast bedankt.

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag gedaan mensen! Ik zal proberen elke week nu de uitzending op te nemen en hier te posten. 

Zeker Vincent, leuk om je onverwacht toch weer tegen te komen. Was een erg leuk feestje, heb me enorm vermaakt en prachtig om alle radiohelden van vroeger en nu daar in het wild rond hebben te zien lopen. Blij en trots dat ik er deel van uit heb mogen maken van dit bijzonder jubileum én van de Top 40 club. Zowel het heden als het verleden moeten we koesteren, en daar zijn we hier goed mee bezig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alvast hartelijk dank, hiervoor. Een aanvulend verzoekje mbt Frank van der Lende.

Op za en zo was hij ook nog te horen als vervanger van Timur en Ramon. (12-15) Heerlijk rustig en toch zeer aangenaam in het weekend.  

Volgens mij is deze jonge over twee, drie jaar een van de top-deejays van Nederland. En ik gok: eind dit jaar in het Glazen Huis.

Dus mocht iemand daar nog aan kunnen komen: ook graag!

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.