Spring naar bijdragen

You Tube Radio Mi Amigo Spanje maart 1975

Featured Replies

Geplaatst

Ongetwijfeld al eens voorbij gekomen maar voor wie het niet eerder heeft gezien, Radio Mi Amigo in Spanje maart 1975. We zien een jonge en bij vlagen optimistische Silvain Tack en een jonge Tineke die Tack  " aan de tand"  voelt.

Paul de Haan.

Geplaatst

Op 4-1-2015 om 21:34 zei Paul de Haan:

Ongetwijfeld al eens voorbij gekomen maar voor wie het niet eerder heeft gezien, Radio Mi Amigo in Spanje maart 1975. We zien een jonge en bij vlagen optimistische Silvain Tack en een jonge Tineke die Tack  " aan de tand"  voelt.

Paul de Haan.

Er staat een regeltje bij: You Tube link alleen is voldoende. Wat wordt hiermee bedoeld?

Geplaatst
  Op 5-1-2015 om 10:10 zei Paul de Haan:

Er staat een regeltje bij: You Tube link alleen is voldoende. Wat wordt hiermee bedoeld?

De Youtube film was niet zichtbaar op het forum, alleen de link. Hij stond tussen een zogenaamde URL-forum code. Dat heb ik even aangepast en een melding achtergelaten dat ik de posting heb aangepast en waarom. 

De Youtube link kan zo hier geplaatst worden. Kopieer de link en plak hem hier. Klaar, er hoeft niets te worden toegevoegd. En gaat het mis of lukt het niet? Dan helpen we even.

Dan ontopic: leuke video, bedankt voor het delen.

Geplaatst

Mooi hoor,ik kon deze wel maar ik wist niet dat er nog beelden van waren.

Bedankt voor het delen.

Mart 538

Geplaatst
  Op 5-1-2015 om 10:20 zei Vincent:

De Youtube film was niet zichtbaar op het forum, alleen de link. Hij stond tussen een zogenaamde URL-forum code. Dat heb ik even aangepast en een melding achtergelaten dat ik de posting heb aangepast en waarom. 

De Youtube link kan zo hier geplaatst worden. Kopieer de link en plak hem hier. Klaar, er hoeft niets te worden toegevoegd. En gaat het mis of lukt het niet? Dan helpen we even.

Dan ontopic: leuke video, bedankt voor het delen.

Bij mij krijg je ook altijd enkele regels tekst.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.