Spring naar bijdragen

[Norderney192] Top 40 en Tipparade - 15 januari 1966

Featured Replies

Geplaatst

Top 40 op 192Radio:

​Presentatie: Rob van Wezel. Uitzending op zaterdag 17 januari 2015 van 14.00 - 16.00 uur op de stream van 192Radio. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 16.00 uur, zie programmering

Tipparade op 192Radio:

​​Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 17 januari 2015 van 17.00 - 18.00 uur op de stream van 192Radio. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 17.00 - 18.00 uur, zie programmering.

Records van records

Nee, niet plaatjes. Maar

echte records. We zijn een goed jaar onderweg en we hebben al een

paar mooie records genoteerd. Zoals de hoogste nieuwe binnenkomer op

nummer 1, zelfde artiest op nummer 1 en 2, langst genoteerde 32

lees verder >

Lees verder

Geplaatst

waarom blijven de lijsten maar 1 week op de site staan ? Is er geen archief waarin we de lijsten kunnen bekijken ???

Geplaatst
  Op 24-1-2015 om 22:17 zei Swedish cook:

waarom blijven de lijsten maar 1 week op de site staan ? Is er geen archief waarin we de lijsten kunnen bekijken ???

Wat bedoel je precies ? Het volledige Top 40 archief staat online - 

Deze inhoud is verborgen

Vanaf hier klikken op het pijlpuntje naast de actuele week ( Tipparade is er ook - 

Deze inhoud is verborgen
 ), alles is downloadable in PDF.

Have a great day - J.

Geplaatst

Dat de lijsten op http://www.top40.nl/top40staan is mij bekend. Ik heb alle lijsten van zowel de top 40 als de tipparade in PDF gedownload. Het gaat me nu om de tipparadelijsten over de periode 1965- juli 1967. De tipparade van 15-1-1966 stond hier bijvoorbeeld afgelopen week op de site , maar is nu verdwenen. Ontzettend jammer , want ik zou ook o zo graag deze lijsten hebben.

Geplaatst
  Op 25-1-2015 om 13:49 zei Swedish cook:

Dat de lijsten op 

Deze inhoud is verborgen
staan is mij bekend. Ik heb alle lijsten van zowel de top 40 als de tipparade in PDF gedownload. Het gaat me nu om de tipparadelijsten over de periode 1965- juli 1967. De tipparade van 15-1-1966 stond hier bijvoorbeeld afgelopen week op de site , maar is nu verdwenen. Ontzettend jammer , want ik zou ook o zo graag deze lijsten hebben.

Tipparadelijsten blijven de hele week online. Daarna worden ze ververst. Direct downloaden dus. 

Niels

stg. Norderney

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.