Geplaatst 26 januari 201510 jr. Populair bericht Kent iemand dit? Het laatste uur van het in vergetelheid geraakte Power FM. In mijn beleving bestond het station langer, maar blijkbaar bestond het maar 1 jaar met gepresenteerde programma's. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Bron: Radio.nl
Geplaatst 27 januari 201510 jr. Ja! Wij hadden Power FM bij ons op de kabel! Zelfs Rob Stenders en Luc van Rooy zaten er bij. En o.a. Leo v.d. Goot maakte d'r jingels voor! Duurde helaas het niet lang met dit radiostation... Bedankt voor de opname, HA
Geplaatst 8 februari 201510 jr. Zou deze ook als download betand beschikbaar worden gesteld. Ik heb eigenlijk nooit naar Power FM geluisterd, maar dit klinkt wel erg leuk. Tja Rob Stenders en consorten. Altijd (of bijna altijd) interessant.
Geplaatst 8 februari 201510 jr. Op 8-2-2015 om 11:15 zei Henk_Loves_Veronica: Zou deze ook als download betand beschikbaar worden gesteld. Ik heb eigenlijk nooit naar Power FM geluisterd, maar dit klinkt wel erg leuk. Tja Rob Stenders en consorten. Altijd (of bijna altijd) interessant. Hallo Henk, Bestand afspelen. Met je muis op de pause toets gaan staan. Dan rechtermuisknop indrukken. Dan zie je "video opslaan als". Dit kies je. Bestand binnen een paar seconden binnen als mp3. Groet, Wim
Geplaatst 8 februari 201510 jr. Nou Wim, Dat is nog een keer een eenvoudige manier van downloaden Bedankt. Groet,
Geplaatst 8 februari 201510 jr. Weet er iemand wat meer over "de geschiedenis" van Power FM te vertellen? The rise and fall of .....
Geplaatst 8 februari 201510 jr. Auteur Hoi Henk, Dit is wel een interessante video over de Radio 10 groep, waaronder Power FM viel. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren vindt je een uitgebreide historie van Power FM.
Geplaatst 8 februari 201510 jr. Goh, ik heb wat gemist. Maar ja, je kunt natuurlijk niet naar alle stations luisteren. Jammer dat er op dit moment niet zoiets is, of ik moet weer eens wat missen.... Heeft er iemand de uitzending van hun hitlijst That's 44 met Edwin Diergaarde Bedankt Sydney11 voor de info.
Geplaatst 9 februari 201510 jr. Stenders heeft er drie uur gewerkt. Van 16.00 tot 19.00 uur. Toen kon hij de kutmuziek niet meer aan. En dat zijn niet mijn woorden. Edwin
Geplaatst 10 februari 201510 jr. Stenders heeft na dit ene programma nog een paar maanden een avondprogramma in het weekend gedaan, waar hij wél zelf de muziek voor mocht uitzoeken. Toen hij het verzoek kreeg om de zaterdag-en zondagochtend tussen 10 en 12 te gaan draaien en na één keer niet meer kwam opdagen is hij ontslagen. Bron: Stenders Leesvermaak-Rob Stenders Gr.thjjs
Geplaatst 11 februari 201510 jr. Dank voor de toevoeging, Thijs. Ik heb dat boek hier notabene zelf staan. Dit citaat komt van Rob uit het radioprogramma Paperclip Magazine met Sjors Frohlich (althans, mijn herinnering daaraan. Kan dus enigszins vertekend zijn). Maar dat dit netjes gezegd, niet zijn favoriete zender was, klopt dus wel. Edwin
Geplaatst 11 februari 201510 jr. Op 8-2-2015 om 12:57 zei Henk_Loves_Veronica: Nou Wim, Dat is nog een keer een eenvoudige manier van downloaden Bedankt. Groet, Ik weet een nog simpelere: met je rechtermuis op het bestand wat hierboven staat. Kies dan download gekoppeld bestand, of iets wat daar op lijkt.
Geplaatst 9 mei 20213 jr. Heeft inmiddels al iemand opnames van dit station in zijn bezit en dat zou willen delen?
Geplaatst 10 mei 20213 jr. Populair bericht Ik heb even zitten zoeken op mijn harde schijf. En dit soort opnamen zijn spraakzaam (volgens mij). Maar ik heb hier een paar opnamen en jingles. Of het algemeen is er bij deze opnamen flink geknipt. Maar beter iets, dan niets. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wat stukjes Edwin Evers. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En dan de laatste dag; Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En het laatste uur (zoals aangeboden op radio.nl). Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik hou mij andere opnamen aanbevolen. Dank aan de originele aanbieders, ergens de afgelopen jaren.
Geplaatst 11 mei 20213 jr. Beetje late reactie maar zeer bedankt voor de jingles Rrrricky super blij mee....... groetjes Chaldy.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.