Geplaatst 16 februari 201510 jr. Beste Forumleden, Vorige wek dan eindelijk via Conrad een Seangean DPR-36 Dab+ radio aangeschaft. De instructie zegdt dat de radio eerst 4 uur moet opladen via de adapter en dan zou die het moeten doen. Maar hoevaak ik het rode knopje ook indruk, er gebeurt gewoon niets na die 4 uur. OOk niet na 8 uur. Ik weet dat onder jullie ook gebruikers zijn van dit type dab+ radio. Weten jullie hier misschien raad mee? Alvast hartelijk dank! Groet, Melle
Geplaatst 16 februari 201510 jr. Melle, Misschien heb je hier iets aan: Link: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En zie, ongeveer in het midden, deze tekst: Heel belangrijk: In het batterijen vak zit een knopje..... Succes, HA
Geplaatst 16 februari 201510 jr. Op 16-2-2015 om 12:29 zei melle: Maar hoevaak ik het rode knopje ook indruk, er gebeurt gewoon niets na die 4 uur. OOk niet na 8 uur. De aan/uit knop moet je langer ingedrukt houden om hem te starten.
Geplaatst 16 februari 201510 jr. Auteur Het probleem zit bij het opladen van de batterij. Volgens de instructie moet een indicator zichtbaar zijn op het display tijdens het opladen. Alles blijft echter donker op het display nadat ik de adapter aansluit. Ik vrees dat die retorur moet. Gr, Melle
Geplaatst 17 februari 201510 jr. Hi Melle, de rode knop is om op te nemen, mits er een micro SD kaart inzit. Je moet de bovenste glanzende knop hebben voor aan/uit Je ziet inderdaad niets van het opladen als hij uit staat, de laad indicator is alleen zichtbaar als hij aan is. Vergeet ook niet de knop links bovenop op het pijltje te zetten,als hij op het sleuteltje staat zijn de knoppen gelocked.
Geplaatst 17 juli 20159 jr. Beste Melle, Ik ben zelf óók in het bezit van een Sangean DPR 36 en heb jou problemen ook een paar keer gehad. Je moet de Sangean even aan de lader koppelen en de bovenste aan knop wát langere tijd in drukken! Als het goed is zie je nu de Sangean opstarten en het display oplichten! Je moet even uitproberen hoelang je moet drukken op de aan/uit knop. Dit werkte bij mij wél! Het probleem komt waarschijnlijk door het overladen van de accu
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.