Geplaatst 19 maart 201510 jr. Auteur Dank heren voor het meedenken. Ik heb er nog twee: MiAmigo-19771214-Onbekend-OokGoeiemorgen W15-MiAmigo-Onbekend
Geplaatst 19 maart 201510 jr. W15 is dus: MiAmigo-19770815-1000-1100-Michelle-KoffieMetOfZonder En de eerste: MiAmigo-19771214-0804-0846-FerryEden-OokGoeiemorgen
Geplaatst 21 maart 201510 jr. W15 is Michelle - Koffie met of zonder van 15 augustus 1977 van 11 tot 12 uur
Geplaatst 21 maart 201510 jr. Op 21-3-2015 om 17:24 zei Ton H: W15 is Michelle - Koffie met of zonder van 15 augustus 1977 van 11 tot 12 uur Nou Ton, ik hoop dat je daar niet lang op hebt zitten puzzelen. Zie post #21, #24 en #27.
Geplaatst 23 maart 201510 jr. Nee klopt, ik zat hem lekker relaxed te luisteren (oplossing was niet zo moeilijk en had even niet gezien dat de antwoorden op pagina 2 stonden), dus dacht ik meld het even. Maar goed liever dubbel dan niet hé. Fijne dag!
Geplaatst 27 maart 201510 jr. Auteur En nog twee cassettes: W68-MiAmigo-GeenInfoOpCassette-44min W103-MiAmigo-Uitzoeken
Geplaatst 27 maart 201510 jr. W68 = volgens mij 17.58 - tot ca 18.42 op maandag 13 maart 1978. In het nieuws wordt gesproken over de gijzelingsactie provinciehuis Assen, de ontruiming van het gemeentehuis in Hilversum n.a.v. telefoontje en de korte bezetting bij het ministerie van algemene zaken in Den Haag. (RAF sympathisanten). Herleiden via google zoekpagina gaf mij de indruk dat dit dan 13 maart 1978 moet zijn. Op 14 maart na 14.00 uur werd het provinciehuis ontzet. En dit was het laatste nieuwsbericht van 'deze dag' vervolgens start de Jukebox met Ton Schippers.
Geplaatst 27 maart 201510 jr. W103 bestaat uit (heel) veel fragmenten en diverse fragmenten over de geschiedenis van de vrije radio. Een stem rond '29 minuten vertelt ons dat de cassette in maart 1976 opgenomen is.
Geplaatst 27 maart 201510 jr. W103 Ik het begin hoor je fragmenten uit 1974, 1975 o.a denk ik , misschien uit VVVR programma's. Daarna. Bestaat meestal uit fragmenten of stukken uit de fragmenten van de VVVR programma's De Geschiedenis van de zeezenders. UIt maart 1976. Nadat de samensteller van de cassette sprak rond 29 minuten live via de micro komen de VVVR's aan beurt met nrs 3 - 4 -5 o.a van januari en februari 1976. Ook nog andere fragmenten uit tja...er volgen ook TROS fragmenten o.a Tom Mulder, bv de geschiedenis van de nederlandse popmuziek en meer varia Dit is duidelijk een cassette van iemand die zelf een rommel programma wilde maken voor zichzelf als hobby en alles door elkaar gooit. Persoonlijk heb ik dit ooit nog zelf geprobeerd maar wel achteraf gewist In feite mag je dit afvoeren
Geplaatst 28 maart 201510 jr. Auteur Dank heren voor het uitzoeken. Ik heb er weer twee, 1 Mi Amigo en 1 Caroline opname. W75-1977-MiAmigo-Uitzoek W56-Caroline-Uitzoeken-57min
Geplaatst 28 maart 201510 jr. W56-Caroline-Uitzoeken-57min: Caroline-19790429-1203-1300-RobHudson-SchoonSchip groet, Hans
Geplaatst 28 maart 201510 jr. Op 28-3-2015 om 18:16 zei Vincent: MiAmigo-Onbekend-PetervanDam Nog eentje. Eerst het laatste half uur van de Top 50 van 15 november 1975 daarna een fragment van kortegolfpiraat Gemini en tenslotte een half uur Top 50 van 22 november 1975
Geplaatst 29 maart 201510 jr. Auteur Dan voor het uitzoeken Martin. Ik ga er 'de schaar' in zetten en zal het resultaat hier plaatsen.
Geplaatst 30 maart 201510 jr. Auteur Op 28-3-2015 om 23:08 zei Martin1968: en tenslotte een half uur Top 50 van 22 november 1975 Met deze datum ben ik het niet eens. Dit is ook de 15e, kijk en vergelijk: http://www.radiopedia.nl/wiki/Radio_Mi_Amigo_Top_50_van_15_november_1975 De geknipte opnames: MiAmigo-19751115-1400-1430-PeterVanDam-MiAmigoTop50 MiAmigo-19751115-PeterVanDam-MiAmigoTop50 Gemini-Unknown-0958-1001-6230kHz
Geplaatst 30 maart 201510 jr. Auteur En weer twee cassettes: MiAmigo-Noordzee-Uitzoeken MiAmigo-Onbekend-Uitzoek]
Geplaatst 30 maart 201510 jr. Mi Amigo-onbekend-uitzoek = Mi Amigo 1977.08.15 1100-1200 Stan Haag Vandaag. Time of your life van Bolland & Bolland is lieveling en het is maandag.
Geplaatst 30 maart 201510 jr. MiAmigo-Noordzee-Uitzoeken is: MiAmigo 1977.01.30 37 min Verzoekjes voor vrije radio [RNI special]
Geplaatst 1 april 20159 jr. Halloha radiolovers Bedankt allemaal voor de programma's en andere bijdragen! Ik ga jullie even verrassen zo dadelijk met het originele studiouur van Verzoekjes voor Vrije Radio In de jaren rond 2004 bestond de Radiovisie Club. Met radiodagen in het praat café te Aalst bij Luc de Groot Maeva DJ ooit en helaas overleden Ik ging er altijd naartoe met Jean-Luc Bostyn Zo ook in die tijd wat uurtjes bij Jean-Luc ten huize doorgebracht De originele VVVR banden waren terug gevonden en ook het papier handwerk van de Radiovie magazines Vele jaren waren ze spoorloos Bleek dat Frans Schuurbiers ooit verhuisde en de items bij zijn zuster vergat in de kelder Het huis werd verkocht.... De nieuwe eigenaarster vond de dozen in een hoek Ze dacht dit is iets iets speciaal, ik werp het niet weg, ik tracht de originele eigenaar op te sporen Na een lange zoektocht kwamen ze bij Frans Schuurbiers (VVVR NL Dielis Bergen DJ ooit bij Radio Gemini) weer terecht Die niet wist waar hij ze ooit had achtergelaten Uiteindelijk kwam alles bij JL.Bostyn terecht Na zijn verhaal dat er ook ooit ergens een Caroline strip verscheen in Radiovisie was mijn interesse nog meer gewekt We zijn beiden ook stripverzamelaars We maakten een afspraak voor een volgend bezoek Toen ik daar was om de archieven te doorzoeken vond ik de Radio Caroline stripaflevering en tekeningen van zeezender djs Ik kreeg een idée om dit in een boekje uit geven voor De Reclamestripclub, en de nieuwe Radiovisie Club Ik dacht toen, ook een reden om volk aan te trekken op de radiodag. Jean-Luc vond het een goed idée en was gemotiveerd Het boekje zelf daar zijn 2 versies van gedrukt met dezelfde inhoud De versie van Radiovisie werd uitverkocht aan de Radiovisie clubleden. De versie van De Reclamestripclub voor de leden bestemd daar zijn er nog van over Herkenbaar aan een opgenomen ledenlijst wat de Radiovisie versie niet heeft Het stripverhaaltje van Radio Caroline bleek gekaapt te zijn geweest bij de Franse Radioclub Offshore Echoes Francois van deze Franse Radio club had na een gesprek na het verschijnen geen probleem ermee Ik had aardig wat uitzoekwerk in JL.Bostyn zijn huis en bewonderde toen al die grote dozen met hand papierwerk veel groot plakwerk in die tijd, nostalgie kwam in mij op toen ik het zag Toen vroeg ik ook of het geen goed idee was om de de studiobanden te digitaliseren voor de Radiovisie Club Zo zouden we meer mensen aantrekken op de radiodagen in Aalst die hun items daar konden afhalen ! In de 1e plaats had je daarvoor Walter Galle nodig de technieker-dj en nog wat mensen voor de cd Mijn bijdrage was de mensen warm te blijven maken, zelf heb ik alleen het cd hoezen-boekje afgehaald bij de drukker een ex Radio Gemini dj. Kortom ik warmde ze op al of niet met wat herhalende gezaag. Er zijn 3 cd's verschenen waarvan deel 3 Verzoekjes voor vrije radio was in 2004 De delen 1 en 2 van de VVVR waren op 128 bits Voor deel 3 kon je voor een iets hoger bedrag voor 192 bits kiezen dan werd het werd het wel verdeeld over 2 cds Helaas pas na vele jaren kwam ik er achter dat de 192 bits versie voor de helft fout was en niet afspeelbaar Na onderzoek bij onszelf van de Golden Radio club en Walter Galle die alles digitaliseerde, bleek dat we met 3 mensen de 192 bits in ons bezit hadden Het bleef maar duren voor een aanvraag tot de 128 bits versie die maar niet afgeleverd werd Ik weet nog altijd niet of de 128 bits versie foutvrij was of niet Uiteindelijk heeft Walter Galle op mijn verzoek de originele studiotape's van Verzoekjes voor vrije radio her gedigitaliseerd voor onszelf. VVVR of Vereneging voor vrije radio aflevering 77 is nr 22 van Verzoekjes voor vrije radio Dit uur vermeld op het boekje van de cd (in feite een geplooide a 4) het volgende: Een special van enkele RNI-programma's waaronder 'Driemaster'. Verder programmafragmenten van enkele Engelstalige RNI- programma's met o.a. Tony Allen. Nog een weetje is dat voor de CDs de her gedigitaliseerde uitgezonden werden op een zijband van de middengolf, het signaal werd terug opgepikt werd om dan uiteindelijk op de cd's terecht te komen Deze opnieuw [ergens voor 2012] her gedigitaliseerde file van de originele tape (op die grote banden) zet ik hier neer via wetransfer Ik neem aan niet via de zijband terug uitgezonden en terug het signaal opgepikt Rechtsreeks van de moederband ik hoop dat het lukt via WeTransfer alhier de file neer te zetten Ik zou zeggen veel plezier ermee! Ikzelf bibber als ik nu terug luister naar deze nostalgie Je hoort Walter Galle die in die tijd de DJ zonder naam was en waar de B.O.B op zoek naar was Het programma werd in 1977 gemaakt bij Walter thuis in zijn vroegere oude boerderij te Dentergem Belgie Ooit viel de B.O.B daar binnen in zijn studio net toen hij een VVVR programma had gemaakt Walter bleef rustig zitten aan zijn studiotafel terwijl de heren alles doorzochten Achter Walter zijn rug bevond zich de recorder met de tape waar het pas opgenomen programma nog op lag De heren vonden niks en verontschuldigden zich . Ze hadden een compleet foute tip gekregen zeiden ze en zouden hem nooit meer lastig vallen De B.O.B vonden het vervelend en vroegen of hij wel eens naar Mi-Amigo luisterde Bleek dat heren zelf veel en graag naar Mi-Amigo luisterden Walter had een zeer diepe zucht en dacht aan het bewijs op de recorder Nu terug naar het programma luister en huiver...met grote dank en de eer is voor Walter Galle wat de file en het super werk betreft Mi-Amigo - 19770130 - 1600-1700 - Walter Galle - Verzoekjes Voor Vrije Radio-RNI Special [VVVR 77-22 Originele Studiotape] Vriendelijke groeten, Jean-Pierre de zeerover Verkrijgbaar tot 8 april 2015 Download linkhttp://we.tl/1yuopawVgr
Geplaatst 4 april 20159 jr. Auteur Nog twee cassettes zonder omschrijving: W13-uitzoektape W25-DiversenUitzoeken
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.