Spring naar bijdragen

BNR - zzp zender?

Juul

Aanbevolen berichten

Ik was een redelijke luisteraar van BNR radio, maar ik merk dat ik steeds vaker BNR niet meer opzet.

De hele dag en zeker in het weekend hoor ik ze programma's maken over en met zzp'ers.  Soms in een zaaltje ook nog.

En dan wordt m'n ergernis over Paul van Liempt ook steeds groter.

Hij laat geen mens uitpraten en maakt steeds ellenlange vragen waarop de geinterviewde eigenlijk alleen nog maar "ja of nee" kan zeggen.

Wij noemden dat laatste in mijn tijd bij de P.O. het "Piet Grotendorst effect".

Die deed veel onderwerpen bij de AVRO over de politie  en zei dan;'Brigadier vindt u ook niet dat de hardrijder moet worden bekeurd?"

De brigadier kon dan alleen nog maar zeggen "ja of nee".

Wat wel een goed programma is dat is er aan het eind van middag, ik geloof "spitsuur" of zo........

Goeie presentatrice.

In mijn geval, ik ben afgehaakt.

Dat Sjors, de baas, dat niet hoort verbaast mij.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn geval, ik ben afgehaakt.

Dat Sjors, de baas, dat niet hoort verbaast mij.

Misschien is het wel een bewuste keuze van Sjors. Ik luister overigens ook nooit meer naar BNR. Ik kan er niet tegen dat echt elk interview of onderwerp in feite op geld uitdraait. In mijn beleving was dat een paar jaar terug minder het geval. Maakt verder ook niet uit, want ik zal de doelgroep wel niet zijn  :shy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft jammer dat BNR zich niet op een breder publiek richt dan alleen het ondernemers deel van NL. Het gaat inderdaad teveel over geld en beleggen, en degenen die dat kunne vormen maar een hele dunne bovenlaag van het potentiele luisterpubliek.

Daarom zijn de luistercijfers ook permanent heel laag, 0,6-0,7% Radio 1 scoort 10 x zoveel.

Zonde, want een keuze mogelijkheid in nieuwszenders zou welkom zijn.

Eerlijk gezegd ben ik ook afgehaakt bij BNR.

Een vraag die je alleen met ja of nee kan bentwoorden heet een gesloten vraag.

Paul van Liempt doet iets te veel programma's, vooral in de herhalingen s nachts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de goede orde: er zijn tegenwoordig heel veel zzp'ers en ze behoren lang niet allemaal tot die hele dunne bovenlaag van mensen die bezig zijn met geld en beleggen... Het is gewoon een manier om zelfstandig je brood te verdienen, en lang niet altijd een vetpot. Sommigen doen het zelfs uit pure noodzaak, omdat de bedrijven in hun branche door bezuinigingen zo min mogelijk vast personeel willen. Ook bij de omroep en in de journalistiek van tegenwoordig een bekend verschijnsel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste was en is bij de PO al heel lang aan de hand. 'Freelance" heet dat. Dat was in m'n Veronica tijd ook al zo.

En bij de PO was daar nog een andere naam voor "11 maands contract"

Maar om er eindeloos programma's over te maken...........

En Ruud inderdaad ook in de nacht wordt ik wel "geteisterd" door meneer van Liempt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.