Spring naar bijdragen

Zeg maar Burt

Featured Replies

Geplaatst

Dit staat er op de nieuws site van Stichting Norderney onder Top 40 en tipparade 26 Maart 1966.

"Zeg maar Burt!

Meneer Bacharach, goed voor 73 hits in Amerika en 52 in de UK. En niet van die flauwe, gewoon Top 40 noteringen. Moon over Napels was een fraaie instrumentaal werkje, Al Martino mikt er een gezongen versie van op vinyl. Scoort niet onverdienstelijk. En zijn nummer wordt weer gecoverd door onder andere Elvis Presley, Engelbert Humperdinck en Homer Simpson. Ja, die Homer"

Ik zou maar Bert zeggen, want Moon Over Napels is een compositie van Bert Kaempfert!

Groet Nico.

Geplaatst

Zeg maar Nico!

Je hebt gelijk. Klopt. Wist ik. Maar ja. Bier, Jagermeister, Kim Holland op tv, kortom de gemiddelde vrijdagavond heeft mij hier parten gespeeld.

Wij gaan het corrigeren. Nu. En zaterdag nieuwe rubriek: de correctie van de week!

Geplaatst
  • Auteur
  Op 31-3-2015 om 20:09 zei robvw192:

Zeg maar Nico!

Je hebt gelijk. Klopt. Wist ik. Maar ja. Bier, Jagermeister, Kim Holland op tv, kortom de gemiddelde vrijdagavond heeft mij hier parten gespeeld.

Wij gaan het corrigeren. Nu. En zaterdag nieuwe rubriek: de correctie van de week!

Dan zeg ik proost! op de goede afloop.

Groet Nico.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.