Spring naar bijdragen

Radio 819 - 1989

martinja

Aanbevolen berichten

Het heeft wat tijd gekost, maar ik ben er uit Martin,

1) 3-4-1989: 11.00 - 11.45 uur Koffietijd - René Plemp, 11.45 - 12.00 uur Smoking draai top 3 met Erwin v.d Bliek, 12.00 - 12.20 uur Ria's Artiesten Kwis met Ria Valk, 12.20 - 12.33 uur Broodje Ross met Ron v.d.Plas.

2) 20 - 6 - 1989: 12.00 - 12.24 uur Ria's Artiesten Kwis - Ria Valk met als gast Willem Duys, 12.24 - 13.33 uur Broodje Ross - Colin Peters met het nieuws door Ron v.d. Plas.

3) 27 - 3 - 1989: 17.48 - 19.02 uur Best of the Sixties - Johan v.d. Hoofdakker.

4) 28 - 3 - 1989: 7.44 - 8.42 uur Opstaan met Radio 819 - Ron v.d. Plas. (Dus niet 27 -3!)

Gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste bestond dus uit fragmenten - okay  - ik kon het maar moeilijk in m'n database aanpassen Thijs - zeer dankbaar hiervoor.

Het is lang geleden dat ik dit spul heb beluisterd - door de loop der jaren ben ik zoveel tegen gekomen. Ria Valk met Willem Duys... so .... dat zal voor die tijd daar zeer interessant zijn geweest

Bij de derde zeker knap dat je de tijd kon traceren.

Zeer bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thijs,

Grote dank voor het uitvissen van de files. Alles erop en eraan, zo zie ik het heel graag!

Omdat ik de opnames bewaar op harde schijven en nu draagbare schijven (de kleintjes zonder voedingen)

kan ik lange teksten behouden al of niet met witjes of aan elkaar geplakt

Branden op dvs heeft wel het probleem dat de teksten afgebroken worden wegens teveel cijfers en letters

Met Nero kan ik inhoudend .mp3 er 100 behouden voor volledige tekst bij branden

Meer dan 100 word de tekst automatisch ingekort bij branden en verlies ik info, waar ik dan niet zo blij mee ben

Ik bewaar nu alles op hc schijven

Een database heb ik nog altijd niet, wegens redenen

maar nu het volgende

De info neem ik ook op in de file zelf, ik bedoel het volgende

Ik klik op de File het bestand dus en kies voor Eigenschappen - Samenvatting - Opmerkingen

Bv daar kan het volgende in opgenomen worden om de info te bewaren:

Radio 819 - 19890403 - 1100-1145 - René Plemp - Koffietijd + 1145-1200 - Erwin Van Der Bliek - Smoking draai top 3 + 1200- 1220 - Ria Valk - Ria's Artiesten Kwis + 1220- 1233 - Ron Van Der Plas - Broodje Ross [Laatste Half Uur Stotter]

Radio 819 - 19890620 - 1200-1224 - Ria Valk - Ria's Artiesten Kwis Met Gast Willem Duys + 1224-1333 - Colin Peters - Broodje Ross & Ron Van Der Plas - Nieuws.

Radio 819 - 19890327 - 1748-1902 - Johan Van Den Hoofdakker - Best Of The Sixties

Radio 819 - 19890328 - 0744-0842 - Ron Van Der Plas - Opstaan Met 819

Een voordeel is mocht ooit een fout optreden dat uw schijf aangeeft en je ziet zogezegd dat ie opeens leeg is

Paniek en tja....

Terwijl in werkelijkheid ze nog niet helemaal verloren zijn als je een recovery programma toepast om ze te redden

dat kan wel heel lang duren volgens de grote van de schijf opnames eer je alles binnen hebt

ik ben echt geen computer expert, maar wel al 3 4 keer probleem meegemaakt

Terwijl je je de files red mag je ondertussen niks meer opnemen want dan wis je aantal bestanden files

Wel heb ik het probleem de laatste keer dat een groot aantal files gewoon verwisseld zijn namen

bv Lazer werd Offshore music radio

Ook had ik een probleem van een aantal file teksten die veranderd waren in bv DFhfy024954

Daarom als ik tijd vind sla ik onder die opmerkingen de volledige tekst op van de file

Als ik ooit weer zoiets meemaak dan kan ik de info herzetten voor de juiste benaming file

Nog even melden dat ik een gratis recovery program gebruikte

Misschien zijn dure betaalde veel beter en zijn er na redding van de files minder problemen

Langs de andere kant moet een mens 1 2 ....copies hebben van je schijf

Kun je gewoon weer de schijf die zogezegd leeg is opschonen en gewoon overcopieeren

Ik zou zeggen doe zo voort met files te controleren!

Dat is bv voor mij veel werk gespaard

Ik ga alles opnemen in mijn archief of voor archief Golden Radio club, nogmaals dank

Vriendelijke groeten, Jean-Pierre de zeerover

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.