Spring naar bijdragen

Ruud de Wild in Pauw 14ap2015

Juul

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteravond tenenkrommend naar een "optreden" van Ruud de Wild bij Jeroen Pauw zitten kijken.

Hoe is het mogelijk dat zo'n man aanschuift en dan met nietszeggende zaken eigenlijk niks zegt! Of liever gezegd, niks wil zeggen. Snap ik ook nog want z'n contract loopt nog, maar ga dan daar niet zitten.

Nou ben ik geen fan van Ruud de Wild omdat ik 'em bij ons op de TROS wel eens op de gang tegenkwam en meneer zich wel heel erg hooghartig gedroeg.

Eigenlijk zat daar gisteravond maar een zielig mannetje.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Wild zei niets bijzonders, het was gewoon een slecht onderwerp, dus eigenlijk beetje fout van de redactie.

Naamgenoot hield zich van de domme over de luistercijfers, of weet niet beter, net als Pauw, dat het niet gaat om 10+ maar om 20-49. Als je als presentator niet goed in de materie zit wordt het ook niets.

Vorige week was de Zwart ook bij Pauw, zei eveneens weinig, en maakte een uitgebluste indruk.

Gaat niet goed met die jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond Jeroen weer wel OK.

Maar de Wild gaf "domme niets zeggende" antwoorden en ontweek eigenlijk alles.

En dan wordt je als presentator wel een beetje ballorig, ik had gewoon gezegd, "nou dan zijn we klaar".........

Natuurlijk de redactie had Ruud nooit moeten uitnodigen want zo'n onderwerp vind ik het niet.

Ik denk dat ze bij 538 gewoon genoeg hebben van Ruud.

Want zeg nou zelf,......was ie zo'n goeie dj ?

En interessant praten was er gisteravond ook al niet bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Juul, maar wat heeft de hooghartige opstelling van De Wild te maken met  je mening over diens werk als deejay/programmamaker? 

Tom Mulder heeft mij, toen ik voor de VARA werkte en Tom zou meewerken aan een 'Losprijs'- uitzending tbv Radio Freedom (de ANC-zender), eens op zaterdagmiddag voor Jan Lul van Spijkenisse naar Hilversum laten rijden omdat we iets zouden opnemen voor die uitzending. Toen ik op de afgesproken tijd arriveerde: geen Mulder. Opgebeld. Sorry, toch geen zin.

Dan ben je dus een klootzak.

Neemt niet weg dat ik hem een van de beste deejays aller tijden vond en vind. 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat De Wild in zijn beste tijd een grensverleggende deejay is geweest. Dat was rond de tijd dat hij overstapte van 538 (de eerste keer) naar BNN ( in het weekend) en vervolgens de middag mocht gaan doen op Radio 3. Samen met Sander de Heer en Jeroen Kijk in de Vegte voegde hij echt iets toe aan het presentator-met-sidekicks-genre. Maar van de drie maakt alleen Jeroen nog relevante programma's.

Edwin

NB: Net even zitten kijken. Het interview met Pauw (die zich inderdaad beschamend slecht had voorbereid, waarna De Wild de kont tegen de krib gooide) bevatte toch één zinnige opmerking: 'Volgens mij is het fout gegaan toen we allemaal met die sidekicks zijn begonnen', zegt Ruud. Moet ie toch maar naar 3FM gaan luisteren vanaf 1 juni (als Coen & Sander daar weg zijn). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Juul, maar wat heeft de hooghartige opstelling van De Wild te maken met  je mening over diens werk als deejay/programmamaker? 

Tom Mulder heeft mij, toen ik voor de VARA werkte en Tom zou meewerken aan een 'Losprijs'- uitzending tbv Radio Freedom (de ANC-zender), eens op zaterdagmiddag voor Jan Lul van Spijkenisse naar Hilversum laten rijden omdat we iets zouden opnemen voor die uitzending. Toen ik op de afgesproken tijd arriveerde: geen Mulder. Opgebeld. Sorry, toch geen zin.

Dan ben je dus een klootzak.

Neemt niet weg dat ik hem een van de beste deejays aller tijden vond en vind. 

Edwin

Dag Edwin,

Omdat ik vind dat als je als mens op de gang tegenover een collega hooghartig bent je dat waarschijnlijk bij de luisteraar ook doet.

Dus heeft het er van alles mee te maken.

Maar laten we maar weer geen oeverloze discussie gaan opstarten........

"we agree to disagree"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.