Spring naar bijdragen

Rolling Stones dag + Radio London special + Sliep uit

martinja

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Tuurlijk zijn de die hards hier die het allang hebben, maar er zijn er ook die het niet hebben en wel graag zouden willen beluisteren.

Van de Golden Radio NL radioserver met dank aan JPL voor het opnemen en uploaden

Veronica - 12101973 - 1510-1650 - Rolling Stones Day - Tineke + Tom Collins [4e + 5e Uur]

Please login or register to see this link.

Veronica - 12101973 - 1700-1740 - Rolling Stones Dag - Lex Harding

Veronica - 12101973 - 2340-0123 - Rolling Stones Dag - Tineke En Frans Van Der Beek

Veronica - 14081972 - 2000-2050 - Klaas Vaak - Herdenkingsprogramma Radio London Special

Veronica02051971GerardDeVries11001200SliepUit

Geplaatst

Helaas heeft Gerard de Vries een verkeerde datum meegekregen.

De uitzending is van 24 februari 1971. 2 mei kon ook sowieso niet want Gerard zegt dat het woensdag is en 2 mei is een zondag.

Jan-Fré

Geplaatst

Ik vermoedde al zoiets. In mei had je van tien tot twaalf al de Tom Collins Show, meen ik me zo uit het blote hoofd te herinneren.Gerard de Vries was uit de dagprogrammering verdwenen en zou later dat jaar naar de TROS gaan. Lees maar na op norderney.nl

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6.740
    • Meest online
      3.025

Nieuwste lid
    zoncatlan56
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.