Spring naar bijdragen

Paul Winter, Harry Winter of Paul de Witte?

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb een aantal opnamen van Radio Monique van dj Paul Witte. De rest van de namen die jij noemt doen bij mij geen belletje rinkelen. Ik neem dus aan dat het om Paul Witte gaat.  Jan-Fré

Geplaatst
  • Auteur

Ok, dan neem ik Paul Witte aan als naam en ga ik de lijst met namen op Radiopedia aanpassen.

Dit is de enige Paul Witte opname die ik heb: Monique-19870228-PaulWitte-Top50

Dan komt gelijk bij mij de vraag op: klopt deze datum. Ik heb uit de Offhore Echos deze gegevens gevonden: 

Deze inhoud is verborgen

Volgens OO deed hij alleen in de periode maart/april/mei 1987 vanaf band het tijdslot 05:00-06:30. Dit is een opname van de zaterdagmiddag en op dat tijdslot zou Max de Graaf moeten zitten.

Geplaatst

Op 28 - 2 - 1987 presenteerde Paul Witte ( van de VLOH) voor de eerste keer een programma op Radio Monique; hij verving Max de Graaf in de Top 50. Vanaf 1 april, met de start van de nieuwe programmering, kreeg hij het tijdslot 5 - 6.30 uur van maandag t/m vrijdag met "Vroeg of Laat met Paul Witte". Op 26 juni 1987 was zijn laatste programma. Vanaf maandag 29 juni werd 5 - 6.30 live, onder de titel: "3 om 3 live", de eerste week door Luke Dardin daarna 4 weken door Erwin van der Bliek enz.enz.

gr.thijs

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.