Geplaatst 6 mei 20159 jr. In april, mei en juni 1987 werd op Radio Monique doordeweeks het tijdslot 05:00-06:30 gepresenteerd vanaf tape. Ik heb een aantal namen voor degene die het programma presenteerde: Paul Winter, Harry Winter, Paul de Witte. Wie was het?
Geplaatst 7 mei 20159 jr. Ik heb een aantal opnamen van Radio Monique van dj Paul Witte. De rest van de namen die jij noemt doen bij mij geen belletje rinkelen. Ik neem dus aan dat het om Paul Witte gaat. Jan-Fré
Geplaatst 7 mei 20159 jr. Auteur Ok, dan neem ik Paul Witte aan als naam en ga ik de lijst met namen op Radiopedia aanpassen. Dit is de enige Paul Witte opname die ik heb: Monique-19870228-PaulWitte-Top50 Dan komt gelijk bij mij de vraag op: klopt deze datum. Ik heb uit de Offhore Echos deze gegevens gevonden: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Volgens OO deed hij alleen in de periode maart/april/mei 1987 vanaf band het tijdslot 05:00-06:30. Dit is een opname van de zaterdagmiddag en op dat tijdslot zou Max de Graaf moeten zitten.
Geplaatst 7 mei 20159 jr. De datum van 28 februari 1987 klopt 100%. In het begin van de opname noemt hij het een paar keer. Jan-Fré
Geplaatst 7 mei 20159 jr. Auteur Het betreft een studio opname. Dan kan je de vraag stellen of hij wel is uitgezonden. Ik ga hem opnemen in het tijdslot 12:00-15:00 op de 28e tot anders wordt aangetoond. Zou dan mogelijk zijn eerste programma voor Monique zijn.
Geplaatst 8 mei 20159 jr. Op 28 - 2 - 1987 presenteerde Paul Witte ( van de VLOH) voor de eerste keer een programma op Radio Monique; hij verving Max de Graaf in de Top 50. Vanaf 1 april, met de start van de nieuwe programmering, kreeg hij het tijdslot 5 - 6.30 uur van maandag t/m vrijdag met "Vroeg of Laat met Paul Witte". Op 26 juni 1987 was zijn laatste programma. Vanaf maandag 29 juni werd 5 - 6.30 live, onder de titel: "3 om 3 live", de eerste week door Luke Dardin daarna 4 weken door Erwin van der Bliek enz.enz. gr.thijs
Geplaatst 9 mei 20159 jr. Auteur Dank je Thijs, ik heb de info gelijk vastgelegd op Radiopedia. Aanvullingen/verbeteringen zijn altijd welkom. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En wat is VLOH?
Geplaatst 9 mei 20159 jr. VLOH is Vereniging Lokale Omroep Haarlemmermeer. Heet inmiddels Meerradio. Ton van Draanen is er programmaleider. gr.thijs
Geplaatst 9 mei 20159 jr. Auteur Ook bedankt voor deze aanvulling. Is hij ook Paul Witte die voor Radio 10 heeft gewerkt?
Geplaatst 9 mei 20159 jr. Dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb nooit veel naar Radio 10 geluisterd. gr.thijs
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.