Spring naar bijdragen

Internetradiocafé stamtafel - Groningen

Harmen

Aanbevolen berichten

Sinds 2012 discussiëren we hier in het virtuele Internet Radiocafé over radio. Wat zou het toch leuk zijn om dat eens in een echt café te doen? Niet zoals de radiodagen waar we rondom een vaststaand programma bij elkaar komen, maar ongedwongen onder het genot van een kop koffie of een biertje praten over radio, ervaringen uitwisselen of gewoon fijne kroegpraat.

Ik heb daarom het idee opgevat om een Internet Radiocafé stamtafel te organiseren ergens in Groningen. Eens een keer niet iets in Holland, maar gewoon bij ons in de provincie. (Uiteraard zijn de Hollanders ook van harte welkom)

Wie heeft zin om mee te doen aan de stamtafel?

Wat zou een mooie datum zijn?

En uiteraard de vraag wat een praktische locatie is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een café met (radio) geschiedenis. In Stad of Ommelaand Harmen?

Ik ben wat radiogeschiedenis compleet onbekend in Groningen, dus daarvoor is alle hulp welkom! Stad of Ommeland maakt mij eerlijk gezegd niet uit (al is dat café aan de dijk bij Noordpolderzijl wellicht niet het meest voor de hand liggend ;)) Enigszins een praktische ligging lijkt me wel prettig voor mensen die om wat voor reden ook maar wat minder mobiel zijn. Aan de andere kant heeft Groningen zoveel moois te bieden. Het maakt mij wat dat betreft niet zo heel veel uit. In eerste instantie zat ik zelf aan stad te denken, maar dat komt meer omdat ik daar bekender ben.

Prima idee, ik denk aan cafe Moeke Vaatstra in Zuidwolde of cafe de Witte Brug in Woltersum.

Paul de Haan.

Mooie suggesties Paul! Ik ken geen van twee van binnen.​

Ik denk zelf dat een zaterdagmiddag of zondagmiddag met uitloop naar avond het meest voor de hand ligt als tijdstip. Wat denken we daarvan?

bewerkt door Harmen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag 27 juni, ergens in de middag in het centrum van Groningen? 

​Dat zal hem niet worden Vincent, op de zaterdagen ben ik aanboord van de Naarden in Delfzijl, vette soep maken in de kombuis. Ook verder in juli een aantal weken met vaartochten oa naar de havendagen in den Helder. Ik heb dan de koffie klaar in de kombuis, van harte welkom.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 27e gaat 'm voor mij ook niet worden. Ik ben dan waarschijnlijk in Assen op het TT-circuit. Is een week later een idee of is dan het vakantieseizoen al begonnen? In dat geval ben ik bang dat we het over de zomervakantie heen zouden moeten tillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Vincent unpinned this discussie

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.