Geplaatst 28 mei 20159 jr. Begin Mei was ik op vakantie op de grens van East Sussex en Kent en ik heb daar wat opnames gemaakt.De FM opnames liepen niet helemaal zoals gepland, maar ik had ook nog een recorder mee lopen op DAB. 02 Mei 2015 (FM & DAB stereo opnames)17u-18u : David Jensen (BBC Sussex-FM104.5) : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 18u-19u : Cash's Classic Countdown (040574) - Dave Cash (BBC Radio Kent-DAB) : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19u-20u : Cash's Classic Countdown (040574) - Dave Cash (BBC Radio Kent-DAB) : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 03 Mei 2015 (FM stereo, DAB mono opnames)18u-19u : Country - Dave Cash (BBC Radio Kent-DAB) : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 18u-19u : Saturday Night Live - David Miller (BBC Sussex-FM104.5): Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19u-20u : Roger Day (BBC Sussex-FM104.5) : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19u-20u : Roger Day (BBC Radio Kent-DAB) : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 20u-21u : Roger Day (BBC Radio Kent-DAB) : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 juni 20159 jr. Bedankt Peter, je bent in mijn favoriete deel van de UK geweest, waar ik ieder jaar kom. Mooie radio daar. Hopelijk heb je ook genoten van de omgeving en Rye misschien bezocht ?
Geplaatst 1 juni 20159 jr. Auteur Op 1-6-2015 om 09:22 zei wim1958: Bedankt Peter, je bent in mijn favoriete deel van de UK geweest, waar ik ieder jaar kom. Mooie radio daar. Hopelijk heb je ook genoten van de omgeving en Rye misschien bezocht ? Hi Wim, we komen al jaren in die omgeving, meestal 2x, soms 3x per jaar en Rye ken ik zeker daar haal ik elke vakantie weer vinyl vandaan, je kent dan ook wel en Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren :-)
Geplaatst 1 juni 20159 jr. Haha , enof ik die ken , kom ik ook graag. In Bexhill zit Second Spin , ook leuk.
Geplaatst 3 juni 20159 jr. Auteur Dan moet je Ricks Records maar eens in Hastings opzoeken, dat is echt zoeken met een mijnwerkers helm :-) En dan vind je bv deze
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.