Spring naar bijdragen

Met dank aan de originele poster

Vincent

Aanbevolen berichten

Ik digitaliseer best veel uurtjes. Alleen al afgelopen jaar meer dan 3.000 uur. Ik deel het zo veel mogelijk met jullie via dit forum. Vooral het leuke spul. En ik weet dondersgoed dat ik als ik iets op internet plaats dat, iedereen er zijn ding mee kan doen. Dat moet je accepteren, niet moeilijk over doen. 

Ik heb de afgelopen week een serie Avondspitsen geplaatst. Niemand opgevallen wat er zo bijzonder is aan deze serie? Nee, allemaal lekker binnengeharkt en klaar. Iemand was zelfs zo aardig om voor de niet forumbezoekers de serie op wetransfer te zetten en in een facebook groep te plaatsen: Please login or register to see this link. En leuk alle bedankjes hiervoor geaccepteerd. 

Nogmaals, je weet dat dit gebeurd als je iets plaatst op het internet en nee, ik lig daar niet echt wakker van. Maar waar ik een (censuur) hekel aan heb is de opmerking 'Met dank aan de originele poster'. Daarmee jezelf vrijpleiten om een goede sier te maken met iets van je van een ander overneemt. De persoon in kwestie had ook gewoon een link kunnen plaatsen naar het betreffende draadje hier op het forum. Misschien dat een van die facebook groepsleden wel hier op het forum had kunnen melden wat er zo bijzonder is aan deze serie. En dan hadden de bedankjes misschien ook nog bij de originele aanbieder terecht gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu weet ik nog steeds niet wat er zo bijzonder is aan deze serie... Maar ik ben geen fan van Frits Spits, dus waarschijnlijk is het ook niet aan mij besteed.

Maar ik snap je frustratie, Vincent. Als je mensen bedankt, noem ze dan indien mogelijk bij naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermeld steevast bij alles wat ik 'binnenhark' wie de aanbieder is, bv. 'Caroline-19861022-1700-1800-JamieKing (Vincent)'.

Misschien een idee voor anderen? Onlangs bood een (prominent) forumlid een opname van Leo van der Goot op Radio 10 aan en had ook geen idee waar hij het vandaan had. Ik herkende de opname direct, omdat ik hem toevallig een week eerder nog had beluisterd en me herinnerde dat er (Vincent) opstond.

Ergerlijk is ook als mensen de volgorde zendernaam-jaar-maand-dag-tijdstip-dj-programma veranderen om te verbloemen dat ze iets van een ander herhalen.

Overigens ben ik ook geen fan van Spits, maar wel benieuwd naar het bijzondere van de reeks programma's.

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De opnames zijn van de laatste week Avondspits toen Frits Spits voor de eerste keer met De Avondspits stopte. Deze week moest alles weg en werd er doormiddel van een radioveiling voor een goed doel de vormgeving van De Avondspits geveild. 

Grappig detail is dat Bert Haandrikman (nu DJ van Radio 2) op jonge leeftijd aan deze veling mee deed.

Grt

Peter

bewerkt door pvanklei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bert Haandrikman is al van jongs af aan een enorme Spits-fan.

Ik heb nog twee jaar met Bert samengewerkt bij OOG Radio in Groningen (de lokale omroep aldaar).

Ik zoek bij gelegenheid daar nog wel eens wat van op, eerst weer aan het werk.

Maar ik vind dat Vincent groot gelijk heeft met de posting om even weer helemaal on topic te komen :)

bewerkt door Jan-Fre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.