Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Zitten prachtige dingen bij.

Memo's, foto's en zelfs bouwtekeningen en verdere gegevens van de Borkum Riff ( de Veronica).

Ook een aantal VOO zaken. 

En dingen ( papieren ) die iets te maken hebben met Mi Amigo.

En die, VOO en Mi Amigo,  hebben niet mijn "warme belangstelling"......hi

bewerkt door Juul
Geplaatst

Jammer dat Radio Mi Amigo niet je belangstelling heeft.

Waarom?  Voetballen heeft ook niet mijn belangstelling.

En archiveren is kijken wat relevant is voor je archief. En ons archief behelst Radio Veronica de zeezender......

Geplaatst

Voor wat de VOO betreft weet je me te vinden...

​De VOO documenten gaan natuurlijk eerst naar Ad, die heeft bij VOO gewerkt.........Wat hij er mee doet moet hij weten.

Geplaatst

Ik ben nu aan het uitzoeken.

Memo's, scheepspapieren, briefpapier VOO, memo papier VOO, interne corr. (Veronica cv ), foto's aan boord genomen. Etc.

En veel "gedoe" over Out en Lex bij de VOO. Beide weg bij de VOO. En uitspraak-vonnis rechter over B-status....

Verslagen 1ste kamer over commerciele TV 1961-1962..........

NOS jaar verslagen waar e.e.a over Veronica (zeezender ) stond.

Waarom dat allemaal bij oom Bull was ?..."geen idee"

Een kijkje in m'n garage....

dsc08012x.jpg

Geplaatst

Ja, geel matje, voor de knie hé?

Mijn knie-matje is blauw.

Heb hem kort geladen nog gebruikt voor het leggen van een laminaat-vloertje.

De knietjes worden wat brozer op deze leeftijd.

gr.thijs

Geplaatst

ik ben echt benieuwd wat er allemaal te voorschijnt komt , zal wel degelijk leuk zijn en leuke dingen opleveren welke weer een aanvulling kunnen zijn voor de huidige wetenschap van de stichting , zeker ook een hoop nieuws wat we  nog niet wisten , het bekende tipje van de sluier .

ha ha juul een hoop werk ,, we zijn benieuwd . sterkte !

Geplaatst

Maar alle zaken die niet jouw warme belangstelling hebben bewaar je toch wel hoop ik. Of dat het ergens heen gaat waar 'die warme belangstelling' er wel voor is  HI.

Geplaatst

alex,

Ik bewaar het wel maar ik archiveer het niet. Er zitten wat "grote" ( formaat) artikelen bij waarvan ik niet weet of ze er al zijn.

Jij hebt veel gescand toen. Maar weggooien doe ik nog even niet.

• 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Nog een mooie foto uit een hele serie, de VVD was op bezoek. ( het heeft niks geholpen maar ok).

Hier zien we VVD-er Henk Vonhoff in de studio bij Klaas Vaak - Tom Mulder in 1970.

Vonhoff  was ook degene die de Veronica directie inseinde dat RNI beter kon stoppen met uitzenden. En dat gebeurde in september 1970 zoals we weten.

Toen geloofden we bij Veronica nog in de politiek en sinds die tijd merk ik bij alle collega's dat het nog steeds zo hoog zit...

Zoals Lex nu nog zegt ;"we zijn verneukt door de politiek'....

foto: © Stichting Norderney - Chris Verweij

klaas_henk_vonhof_staatssecr_1972b.jpg

bewerkt door Juul

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6674
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Laapersveld
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.