Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wat er mis gaat is dat je hebt geprobeerd ze als bijlage van het forum te uploaden. Dat gaat niet. Daarvoor moet je gebruik maken van Mediafire, Zippyshare of zoals je de tweede keer hebt gedaan Wetransfer.

Geplaatst

Dit zijn de uren van zondag 19 juli;

Please login or register to see this link.

Gerrit Lettinck

Hallo Gerrit,

Volgens mij had ik last van de zon, maar ik heb deze aflevering gemist. Zou jij hem nog 1x klaar willen zetten? Alvast bedankt.

Peter

Geplaatst

Hoi Peter,

Hier nogmaals de uren van 19 juli, dezelfde uren alleen een andere downloadlink;

Vanaf komende zondag gaan we beginnen met de Foute Top 150 van de jaren '80.

Ook die uren worden hier weer aangeboden.

Gerrit Lettinck

Geplaatst

Hoi Gerrit,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik kijk nu al uit naar de top 150 van de jaren 80. Daar zullen ook wel weer heel leuke platen tussen staan!

groetjes,

Peter

Geplaatst

Wat hier mis is weet ik ook niet, heb hier nooit eerder iets van bestanden gepost.

Hoe dan ook, ik heb hier een WeTransfer link alleen is maar een paar dagen te downloaden;

heb ik per ongeluk de fragmentjes van de eerste 2 uur gedownload misschien wil iemand de eerste twee uur nog een keer uploaden.

Groet Henk.

Geplaatst

Voor alle geïnteresseerden die al eens een aflevering gemist hebben of kwijt zijn.

Ik upload nu nog steeds per week de recente uren, daarna (dat zal begin september zijn) zal ik nog een keer alle uren in twee bundels aanbieden.

Een bundel met alle jaren '70 en een bundel met alle jaren '80 uren.

Gerrit Lettinck

• 2 weeks later...
Geplaatst

Dit zijn de drie uren van zondag 6 september;

Hierna zal ik ook alle uren van de Foute Top 150 van de jaren '70 en van de jaren '80 nog één keer volledig als download aanbieden.

Gerrit Lettinck

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6675
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Hasmik
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.