Spring naar bijdragen

NME gratis

Juul

Aanbevolen berichten

Ik weet het nog goed, we hadden bij Veronica 2 abonnementen  op NewMusicalExpress (NME). En al het popnieuws uit de UK stond er in.  Het was zo'n papieren krantje.

Nu binnenkort gratis!

Nou de oude nummers nog.

Please login or register to see this link.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf circa 65 kocht ik Disc and Music Echo, Melody Maker en NME om en om met een bepaalde regelmaat die gedicteerd werd door mijn budget<je>. iIk k begon toen een beetje bij te verdienen als boodschappen inpakker bij AH, 5 gulden op een middag met wat fooitjes van klanten die wilden dat je met de zware boodschappen mee liep naar de auto.

Zie hier voor Disc and Music Echo< veel zeezendernieuws vond ik hier in terug evenals de eerste fot van de Mi Amigo, ik vond het een vreemd schip en die towers in de Thames monding met Radio City en 390 leken buitenaards>.

Please login or register to see this link.         Achter deze link vele links naar NME , Disc , Record Mirror etc

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Paul !

Jammer dat het alleen over Hermans etc. gaat.

Grappig om ook Go magazine te zien. Willem van Kooten had het daar in "de Olifant" over.........

Juul

Ja, dat viel mij ook opeens op, allemaal Hermans etc. Die hele link site is dus ook door Peter Noone gemaakt. Maar de verschillende covers van de bladen zijn een feest der herkenning, Fab 208 van Lux zit er ook bij, ook veel gekocht.......en helaas allemaal richting "oud papier" gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fab 208 van Lux zit er ook bij, ook veel gekocht.......en helaas allemaal richting "oud papier" gegaan.

Vorig najaar zag ik op de platenbeurs in de jaarbeurs in Utrecht een stapeltje FAB 208's liggen. Halverwege deze pagina een scan van een tweetal pagina's uit zo'n krantje:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig najaar zag ik op de platenbeurs in de jaarbeurs in Utrecht een stapeltje FAB 208's liggen. Halverwege deze pagina een scan van een tweetal pagina's uit zo'n krantje:

Prachtig , de NL uitzendningen met overzicht. In de winter prima te ontvangen tot circa 1200 uur, dan startten de Duitsers met Happy Luxemburg van James Last. s'Avonds dan de Engelsen met om 20.30 Radio Bingo, een kwartier lang nummertjes. Of zou Lux toch stiekum zo'n geheim nummerstation zijn geweest? Mooie pagina met die programscedules, onvergetelijke radio. In maart 68 zien we de Lux crew, bijna allemaal ex zeezender. In die tijd noemde Lux zicht kortdurend ook Big L. Paul Kay las er nog een tijdje het 208 niews.

Ik heb een jaar of wat geleden een stel oude Fab 208 s gekocht uit 1965/66/67 Zijn die eigenlijk wat waard ? Ze zijn in perfecte staat.

Bovenop blijven zitten, nooit wegdoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.