Geplaatst 10 juli 20159 jr. Summer has offically arrived, Beach Party met Georges Lang is weer op de radio 6 Juli 2015 : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 7 Juli 2015 : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 8 Juli 2015 : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 9 Juli 2015 : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10 Juli 2015 : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Normaal probeer ik het op te nemen van de lange golf, maar deze komt afgelopen week diep in de ruis en storing binnen.
Geplaatst 10 juli 20159 jr. Dit is pas echt genieten! Georges Lang, the last DJ! Hartelijk dank Peter!Ik mis overigens wel Jean-Francois Johann aansluitend heel erg, tussen 00:00 - 03:00
Geplaatst 10 juli 20159 jr. De man is een fenomeen, wat steken die programma's goed inelkaar. Het brengt me in gedachten terug naar 1967 toen Rosko op de Franstalige service van Lux dagelijks een fenominale show presenteerde met PAMS jingles in het Frans. Presidente Rosko.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.