Geplaatst 28 juli 20159 jr. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein voor het opnemen en uploaden Lazer.NL.17022006.2003-2303uur.Rob Van Wezel (Ex Radio 192)
Geplaatst 28 juli 20159 jr. Volgens mij is het "Laser" met een "S" dus. Dat je het vervolgens uitspreekt met een "Z" is wat anders. Juul
Geplaatst 28 juli 20159 jr. Auteur Was mijn idee ook. Ik wist niet meer precies wie dit opnam, maar doordat er Lazer staat, weet ik nu zeker dat het Jean-Pierre is geweest.
Geplaatst 28 juli 20159 jr. Halloha Ja het is met een s en eigenlijk is of was het Laser Radio, geen laserradio of wat dan ook. dat hier en daar opduikt Lazer benaming heb ik overigens in het Golden Radio Archief in Vlaanderen al lang veranderd in Laser De uitspraak, tja ik vind als je een station hebt als Laser je de s moet horen en niet moet uitspreken met een z, maar goed Ik ontdek nu pas dat het over is met dit station als je het internet opgaat kom je terecht via laserradio.nl naar een soort doorverwijzing = layzer radio Layzer Radio in ieder geval niks voor mij om te gaan luisteren naar dit zogezegde omgevormde laser station Om af te sluiten Heden ten dage zou ik de tekst file veranderen van Lazer.NL.17022006.2003-2303uur.Rob Van Wezel (Ex Radio 192) naar = Laser Radio - 20060217 - 2003-2303 - Rob Van Wezel of Laser Radio.NL - 20060217 - 2003-2303 - Rob Van Wezel Vriendelijke groeten, Jean-Pierre Luister nu naar Radio Mi Amigo RSL Harwich vanaf de LV 18, helaas soms overstuurd maar toch leuk om te luisteren. Soms gaat ook daar wat fout aan boord van het lichtschip, wat je aan de zeezender schepen doet denken.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.